همتی: من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد /به هیچ کسی باج نمی دهم

کدخبر: ۴۱۵۷۴۵
همتی در کلاب هاوس گفت: من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد.
همتی:  من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد /به هیچ کسی باج نمی دهم

به گزارش اقتصادنیوز ، عبدالناصر همتی در کلاب هاوس گفت: این فضا را باید حفظ کنیم و آن را تقویت کنیم، بازی با فضای مجازی بازی با کسب و کار و زندگی و تجارت مردم است .

وی گفت: در دوران کرونا سبک زندگی مردم تغییر کرده و کسب و کار از طریق فضای مجازی در این دوران شکوفا شد؛ مگر می شود این فضا را بست؟ من از آقای جهرمی ممنونم که برای حفظ و توسعه این فضا تلاش و مقاومت کرده است.

همتی تاکید کرد: مردم بیایند در صحنه و رای بدهند و من قول می دهم که محکم خواهم ایستاد و از حقوق مردم دفاع خواهم کرد. شرایط کشور این گونه باقی نمی ماند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در کلاب هاوس گفت:‌قبلا هم گفته ام وزیر زن خواهم داشت و بیش از یکی دو وزیر زن خواهم داشت. من در جایگاه هایی که تا به حال داشته ام مدیر کل های زن انتخاب کرده ام و بسیار توانمند بوده اند و حتما از زنان استفاده خواهم کرد.

در اکوایران ببینید: آیا رد صلاحیت‌ ها شانس رئیسی را کم کرد؟

همتی درباره فشارهای مخالفان و دولت سایه و مشکلاتی که می توانند برای دولت او به وجود بیاورند: من اگر ترس داشتم وارد میدان نمی شدم. وقتی وارد بانک مرکزی هم شدم همین گونه بود و کسی جرات نداشت در آن شرایط این مسئولیت را بپذیرد.. بانک مرکزی تجلی همین جنگ است چرا که پول و ارز آنجاست و دیدید که چه فشارهایی به من وارد کردند ولی به هیچ کس باج نداده ام. 

وی گفت:‌من برنامه ام متمرکز بر ثبات است. با اساتید فرهیخته اقتصاد مشورت داشتیم و مفصل کار کرده ایم و با برنامه می آیم.

همتی افزود:  دکتر طیب نیا دوست چهل ساله ی من است؛ ایشان در ستاد من حضور ندارند، ولی افتخار من خواهد بود اگر ایشان با دولت من همراهی بکنند.

همتی ادامه داد : من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید