پیشنهاد وزیر دارایی اسرائیل به نتانیاهو

کدخبر: ۴۱۵۸۰۹
منابع عبری از پیشنهاد وزیر دارایی دولت رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر این رژیم برای انتخاب رئیس جدید لیکود و جلوگیری از تشکیل دولت توسط اردوگاه چپ پرده برداشتند.
پیشنهاد وزیر دارایی اسرائیل به نتانیاهو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یسرائیل کاتس، وزیر دارایی دولت رژیم صهیونیستی پیشنهاد برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جدید برای حزب لیکود را به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم داده است.

طبق این گزارش، کاتس پیشنهاد داده است که فرد منتخب به عنوان نخست وزیر و به مدت یک سال جایگزین نتانیاهو می‌شود و با این اقدام روند تشکیل دولت توسط اردوگاه راست تسهیل شده و مانع از تشکیل دولت توسط فراکسیون تغییر خواهند شد.

این شبکه به نقل از کاتس گزارش داد که وی معتقد است در چنین انتخاباتی پیروز خواهد شد و اگر این اتفاق رخ دهد انتظار می‌رود که وی به عنوان نخست‌وزیر تعیین شود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد؛ طبق این پیشنهاد نتانیاهو و خانواده‌اش در مقر اصلی‌شان در قدس باقی خواهند ماند اما نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کاتس را رد کرده است.

این درحالی است که منابع عبری اخیرا از توافق نفتالی بنت، رهبر حزب "یمینا" با یائیر لاپید، رهبر حزب "آینده‌ای هست" و مامور تشکیل کابینه جدید دولت رژیم صهیونیستی، برای تشکیل دولت چرخشی خبر دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید