ترور نزدیکان احمدی نژاد در روز مدال تاریخی یکتا جمالی!

کدخبر: ۴۱۶۱۷۷
خبر ترور نزدیکان احمدی نژاد، مدال تاریخی یکتا جمالی،شبستری همسر همتی و نطق مسعود پزشکیان در فهرست اخبار پربازدید قرار گرفت.
ترور نزدیکان احمدی نژاد در روز مدال تاریخی یکتا جمالی!

به گزارش اقتصادنیوز ، احمدی نژاد و نزدیکانش این روزها در صدر اخبار روز قرار دارند و توجه مردم را بیش از پیش به خودشان جلب می کنند؛ روز گذشته خبری تازه اما در حد شایعه منتشر شد که تعجب خیلی ها را برانگیخت؛یعنی ترور یکی از نزدیکان رییس جمهورسابق.

*در این خبر به قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح با شلیک گلوله افراد ناشناس اشاره شده بود. حتی بعضی ها شایعه کرده اند که این ترور اخطار به تیم احمدی نژاد است که میتینگ های اعتراضی خود را در امامزاده صالح برگزار می کرد. این در حالی است که امروز معاونت امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح امنیتی نیست و ماجرا شخصی بوده است.

*هرچه  تاریخ به سمت روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می رود اخبار مربوط به آن هم داغ تر می شود.شب گذشته سپیده شبستری، همسر عبدالناصر همتی در رسانه ملی حضور یافت و از ویژگی های این کاندیدای ریاست جمهوری روایت کرد!

شبستری در این مصاحبه ناگفته‌هایی از مسایل شخصی، خصوصیات و توانمندی‌های همسرش را بیان کرد.ازجمله اینکه آیت الله هاشمی‌رفسنجانی در دوران دولت خاتمی 2 بار به رییس‌جمهور پیشنهاد کرده بود همتی را به ریاست بانک مرکزی برگزیند تا در نهایت، این اتفاق در دولت روحانی و پس از درگذشت هاشمی و در اوج دوران تحریم رخ داد.

*مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در ۲ بخش زنان و مردان در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.یکتا جمالی دختر نوجوان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان توانست با تاریخ سازی سه مدال برنز کسب کند.

وی با وجود سن کم و اولین حضور در مسابقه بین المللی تمام شش حرکت خود را به درستی انجام داد و در نهایت با رکورد مجموع ۳۰۸ کیلوگرم بر سکوی سوم جوانان جهان ایستاد و اولین مدال تاریخ وزنه برداری بانوان ایران را در رده جهانی برای ایران کسب کرد.

ورزش دوستان با دنبال کردن خبر مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان به دنبال جزئیات دقیق آن بودند تا ببینند این افتخار بزرگ را کدام بانوی ایرانی کسب کرده است؟

*امروز مسعود پزشکیان، داوطلب رد صلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان در اولین واکنش خود نسبت به این موضوع گفت: ضمن تشکر از شورای نگهبان از اینکه بار سنگینی را از دوش ما برداشت، خواهش می‌کنم نقص و عیب کار ما را به صورت شفاف به مردم بگویند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر قرار است گروهی حرف بزنند اجازه بدهید طرف مقابل هم حرف بزند اگر قرار است عده ای در قدرت باشند بگذارید همه باشند. کشور مال همه است مال دسته یا گروه خاصی نیست مردم پشت سرما حرف‌های خوبی نمی‌زنند. ما مقصریم. ما باید نگاه خود را اصلاح کنیم وگرنه این مملکت در خطر است.

این واکنش توجه مردم و بعضی از نمایندگان و... را به خود جلب کرد و در صدر اخبار پربازدید قرار گرفت.

امروز همچنین خبر مربوط به دختر همتی، بازیگر تارزان در سانحه هوایی کشته شد، واکسن برکت، گرانترین ماشین جهان،  قیمت پوند، الهلال عربستان و دعوای اردبیل استارا نیز در فهرست اخبار پربازدید قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید