ترس پلیس آمریکا از تابستان خونین

کدخبر: ۴۱۶۲۰۸
مقامات آمریکایی هشدار دادند که افزایش جرم و جنایات در این کشور "تابستانی خونین" را برای ایالات متحده رقم خواهد زد. زیرا شروع گرمای هوا تقریباً همیشه به معنای افزایش تعداد جرایم خشن است.
ترس پلیس آمریکا از تابستان خونین

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، امسال در آلبانی، پایتخت ایالت نیویورک، هشت نفر کشته شده اند که شش نفر از آنها در ماه مه جان خود را از دست داده اند.

به عنوان مثال، اخیرا دستینی گرین یک شهروند 15 ساله در منطقه ای آرام از پایتخت این ایالت کشته شد پس از آنکه گروهی از مردان اقدام به تیراندازی کردند که بعداً پلیس آمریکا اعلام کرد که تجمعی براساس تبلیغات در فیسبوک مارکت بود.

افزایش جرایم خشن در آلبانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر اساس پایگاه داده ای که توسط گروه غیر انتفاعی Gun Violence Archive گردآوری شده و حوادث مشابه را ردیابی می کند، از 28 تا 30 مه، حداقل 12 تیراندازی گسترده در 9 ایالت کشور رخ داده است که در نتیجه آن 11 نفر کشته و حداقل 70 نفر زخمی شدند. ده ها شهر در سراسر کشور از افزایش دو رقمی تعداد قتل ها و تیراندازی ها خبر دادند.

بسیاری از مقامات نگران این هستند که رشته این حوادث فقط تمرینی برای آنچه ممکن است در ماه های آینده در شهرهای سراسر کشور با آن روبرو شوند، است. خاطرنشان می شود که شروع گرمای هوا تقریباً همیشه به معنای افزایش تعداد جرایم خشن است. برخی از مقامات می ترسند که این خشونت به ویژه در این فصل مشهود باشد زیرا آمریکایی ها پس از یک سال محدودیت ناشی از همه گیری ویروس کرونا به جامعه برمی گردند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید