اعمال محدودیت‌ های تردد بین استانی از ظهر امروز/ جریمه یک میلیونی تردد به شهرهای قرمز

کدخبر: ۴۱۶۴۹۱
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد خبر داد.
اعمال محدودیت‌ های تردد بین استانی از ظهر امروز/  جریمه یک میلیونی تردد به شهرهای قرمز

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا ،سرهنگ احمد شیرانی" رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از  امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، محدودیت‌های تردد بین استان‌های سراسر کشور در تمام گروه‌های رنگبندی  قرمز ، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهر‌های کشور ادامه دارد، ادامه داد: علاوه بر اجرای آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کماکان طبق روال قبل خروج خودروها با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تیمهای پلیس به طور حتم تذکر به رانندگان و توصیه به پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم انصراف راننده از سفر و اصرار راننده به ادامه مسیر برابر مقررات نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به مبلغ جریمه در این مدت خاطرنشان کرد: میزان اعمال قانون در این طرح برای شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی به میزان پانصد هزار تومان است.

سرهنگ شیرانی یادآور شد: از همکاری هموطنان عزیز در راستای عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر تشکر و قدردانی می نماییم و انشاءالله بتوانیم با همراهی مردم فهیم کشورمان نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا و شکستن زنجیره انتقال این بیماری اقدام کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید