قاضی زاده هاشمی و تکاندن سفره معروفش در کنار بخشنامه مهمی درباره مرخصی زایمان!

کدخبر: ۴۱۶۶۷۰
اقتصادنیوز:امروز خبرهای مختلفی در صدر اخبار پربیننده مردم قرار گرفت.
قاضی زاده هاشمی و تکاندن سفره معروفش در کنار بخشنامه مهمی درباره مرخصی زایمان!

به گزارش اقتصادنیوز:اعلام زمان اجرا و مشمولان افزایش مرخصی زایمان به ۹ ماه برای مادران آنقدر اهمیت دارد که خیلی زود آن را به یکی از اخبار پربیننده روز تبدیل کنند.

همین چند وقت پیش بود که بخشنامه تبدیل مرخصی زایمان از شش ماه به 9 ماه ابلاغ شد،حال مصطفی سالاری یک خبر خوب دیگر هم می دهد و می گوید:«این بخشنامه از حالا اجرا می‌شود و حتی کسانی که قبلا در دیوان عدالت اداری شکایت کرده بودند، شکایتشان مسترد و پرداختی به آنها انجام می شود.»

امروز اما یک خبر تلخ برای جواد عزتی بازیگر توانمند سینمای ایران باعث شد تا نام او به همراه برادرش درصدر اخبار پربیینده قرار بگیرد.ایست قلبی برادر جواد عزتی او و خانواده اش را عزادارکرد و یک روز غم انگیز را برای خانواده آنها رقم زد.

قاضی زاده هاشمی و تکان دادن سفره معروف هم همچنان یکی از اخبار پربیننده در رسانه های مختلف است.حرکت عجیب این کاندیدای ریاست جمهوری در تیزر تبلیغاتی اش باعث شده تا آنهایی که این تیزر را ندیده اند همچنان قاضی زاده هاشمی تکاندن را در فضای مجازی جستجو کنند.

دختر سید جواد طباطبایی،اتوبوس برقی مپنا،تمدید مهلت سامانه املاک،قرعه کسی جام جهانی فوتسال و سعید محمد در تبریز از دیگر کلمات پربیننده در فضای مجازی بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید