واکنش به خاصیت آهن ربایی در محل تزریق واکسن کرونا

کدخبر: ۴۱۶۷۰۵
اقتصادنیوز : فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: بطور کلی بعد از تزریق برخی واکسن ها غدد لنفاوی تحریک می شود و نکته مهم این است که اینگونه مسایل نشان دهنده بروز عارضه جدی نیست.
واکنش به خاصیت آهن ربایی  در محل تزریق واکسن کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ارتباط مستقیم شبکه خبر با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: در حال حاضر ۸۱۰۰ نفر به بخش‌های سرپایی درمانی و بهداشتی استان تهران مراجعه کرده اند؛ و در شبانه روز گذشته ۸۳۷ مورد بیمار جدید در بخش‌های عادی بیمارستان‌های تهران بستری شده اند که از این تعداد ۱۴۰ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند.

زالی بیان کرد: در حال حاضر ۴۳۸۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که ۱۲۳۰ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه اند.

زالی با اشاره به کلیپی در فضای مجازی مانی بر ایجاد آهن ربا در محل واکسن بیان کرد: این موضوع مبنای علمی ندارد. در محل تزریق واکسن عوارضی مانند درد، التهاب، ایجاد می‌شود. در برخی از واکسن‌ها ممکن است که بر اثر تزریق واکسن غدد لنفاوی تحریک شود و نکته مهم این است که اینگونه مسایل نشان دهنده بروز عارضه جدی نیست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید