حمله اصولگرایان به برادر محسن

کدخبر: ۴۱۶۷۷۷
روز گذشته هم کیهان در ستون یادداشت اصلی خود و هم فرهیختگان در تیتر و عکس یک خود، محسن رضایی را اولی غیرمستقیم و دومی مستقیم هدف قرار داده‌اند.
حمله اصولگرایان به برادر محسن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شرق، از وقتی محسن رضایی آرایش علیه رئیسی و سه نامزد جبهه انقلاب به خود گرفته است، حملات اصولگرایان هم به او تشدید شده است؛ آن‌هم در حالی که نخستین شایعه مربوط به ردصلاحیت‌ها که از سوی کانال‌های خبری برخی جریان‌های اصولگرایی، به‌طور مشخص جبهه پایداری، منتشر شد مربوط به محسن رضایی بود!

روز گذشته هم کیهان در ستون یادداشت اصلی خود و هم فرهیختگان در تیتر و عکس یک خود، محسن رضایی را اولی غیرمستقیم و دومی مستقیم هدف قرار داده‌اند. کانال‌های تلگرامی نیز از سمت اصولگرایان علیه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به صف شده‌اند. یک کانال تلگرامی با هشتگ اختصاصی نوشته است: «‌محسن رضایی که این روزها با جراحی زیبایی عزم رسیدن به پاستور را دارد، اخیرا در جلسه اصلی ستاد انتخاباتی خود گفته گزینه اصلی رأی‌آور ۱۴۰۰ هستم. محسن رضایی گفته که من می‌توانم در دور اول انتخابات با نقد رئیسی و تراشیدن بدنه رأی او، به دور دوم انتخابات بروم و در دور دوم با حملات مکرر به رئیسی، رئیس‌جمهور ایران شوم. شنیده‌ها نشان می‌دهد که تخریب روزهای گذشته آیت‌الله رئیسی توسط محسن رضایی به همین خاطر بوده که بعد از طلب پست معاون‌اولی از ایشان و پاسخ منفی آیت‌الله رئیسی، محسن رضایی با حمله به رئیسی سودای پیروزی در انتخابات را در سر می‌پروراند».

این کانال تلگرامی از صحبت‌های محسن رضایی با عنوان «توهمات ذهنی آقامحسن» نام برده و گفته که ناشی از مشاوره‌های غلط اطرافیان او بوده که بارها مجموعه‌های نظارتی نسبت به فاصله‌گرفتن از آنان به رضایی هشدار داده بودند. روزنامه کیهان هم در سرمقاله خود بدون ذکر نام محسن رضایی، وعده یارانه‌ای او را نقد کرده و غیرعملی دانسته است. این در حالی است که وعده‌های مشابه از سوی دیگر نامزدها، حتی اعضای جبهه انقلاب نیز دیده می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید