ترامپ ۱۰۰ هزار پوند می دهد تا سخنرانی ترزا را گوش ندهد

کدخبر: ۴۱۶۸۰۵
ترامپ و نخست وزیر سابق انگلیس در دوران تصدی‌ روابط سنگینی داشتند به طوری که ترامپ بارها در اظهارات عمومی و همچنین گفتگو با دیگر رهبران جهان از همتای انگلیسی خود انتقاد کرد.
ترامپ ۱۰۰ هزار پوند می دهد تا سخنرانی ترزا را گوش ندهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، پیرس مورگان، مجری مشهور سابق برنامه"صبح بخیر انگلیس" می‌گوید: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته بود حاضر است ۱۰۰ هزار پوند بدهد تا به سخنرانی ترزا می، نخست وزیر سابق انگلیس گوش ندهد.

اسپوتنیک گزارش داد، مورگان که روابط دوستانه‌ای با چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا داشت در مقاله‌ای برای اکسپکتیتور نوشت که یک بار به ترامپ گفته است که ترزا می از زمان ترک دفتر نخست وزیری بیش از ۱۰۰۰۰۰ پوند (۱۴۱،۰۰۰ دلار) برای سخنرانی‌هایش گرفته و ترامپ پاسخ داد: "شوخی می‌کنی؟ من ۱۰۰۰۰۰ پوند می‌دهم تا حرف های او را نشنوم!"

پیرس مورگان همچنین ادعا کرد که وقتی به ترامپ گفته که نخست وزیر می از زمان استعفا در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱ میلیون دلار از محل سخنرانی‌هایش درآمد داشته او مبهوت شده است.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که می سالانه ۱۲۰،۰۰۰ دلار از دفتر سخنرانان واشنگتن دریافت می کند. همانطور که قبلاً اشاره شد ، روابط دونالد ترامپ و ترزا می با فراز و نشیبهایی روبرو شد ، هر دو سیاستمدار در مورد موضوعات مختلفی از جمله بریگزیت ، نشت اطلاعات حساس و تروریسم درگیر شدند. دیلی تلگراف در گزارشی براساس یک سند مخفی افشا شده نوشت: ترامپ در یک مکالمه تلفنی با همتای خود چنان رفتار کرد که تقریباً او را به گریه انداخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک