جزئیات مهم از شهادت ۲ نیروی مستشاری و عضو سپاه در سوریه

کدخبر: ۴۱۷۰۴۱
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی روز جمعه در اطلاعیه‌ای از شهادت شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی در سوریه خبرداد.
جزئیات مهم از شهادت ۲ نیروی مستشاری و عضو سپاه در سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.

 روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی روز جمعه در اطلاعیه‌ای از شهادت شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی در سوریه خبرداد.

در این اطلاعیه آمده‌است: در ایام سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی سعید مجیدی و حسن عبدالله زاده از از مدافعان حرم و سربازان حضرت روح‌الله در سوریه به شهادت رسیدند.

شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.

در متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی آمده است: ضمن تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران و مردم شهید پرور استان مرکزی می‌رساند: پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با تسلیت شهادت آن سردار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ملت ایران، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولان و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و نیز رزمندگان جبهه مقاومت؛ به آگاهی مردم شهید پرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند؛ آئین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد پذیرفت و متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید