چالش محسن رضایی با مدرک تحصیلی اش

کدخبر: ۴۱۷۱۴۴
اقتصادنیوز : محسن رضایی همتی و دولت روحانی را تهدید کرد.
چالش محسن رضایی با مدرک تحصیلی اش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین،  محسن رضایی در پاسخ به سئوالی در خصوص مشکلات فرآیند بودجه‌ریزی کشور و همچنین کسری‌های بودجه، گفت:

 اینکه جناب آقای همتی رجز خوانی نظامی و جنگی را نمی داند یک مسئله است و اینکه برای دشمنان ملت ایران دلسوزی می‌کند عیب بسیار بزرگی است.

 اتفاقاً ایشان در سه سالی که در بانک مرکزی بود کاملاً با تحریم‌های آمریکایی همراهی کرده و در اولین فرصت اگر دولت را به دست بگیرم ایشان و تعداد دیگری را در دولت آقای روحانی ممنوع‌الخروج کرده و به دادگاه می‌سپارم و در آنجا ثابت می کنم دست های خیانت کاری که در این دولت چه آسیب هایی به مردم زده اند، چگونه بوده و همه اسناد را دارم.

 من با زور اسلحه به دانشگاه اقتصاد نرفتم؛  من قبل از انقلاب در دانشگاه علم و صنعت مهندسی مکانیک می‌خواندم، مدرک دکترای اقتصاد من را دکتر عارف از دوستان ایشان امضا کرده‌اند.

اما در ارتباط با برنامه هایی که دارم اینکه یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را حتماً پرداخت خواهم کرد. کسب و کارهای خانگی و نهضت خانه‌سازی ایرانیان را برنامه ریزی کردم و جدی می‌گیرم. از بانوان عزیز تمام قد در اداره کشور بهره می برم و با مشورت مراجع بزرگوار قم دو نفر از بانوان را در هیئت دولت خواهم داشت و در امور دیگر هم بانوان خواهند بود.

 از اهل تسنن، جوانان و اقلیت‌ها و ظرفیت‌های خالی که خارج از جهش بزرگ تولید باقی مانده اند استفاده می کنم و برنامه اقتصادی طراحی کردم که به فضل پروردگار، به ایران بزرگ اقتصادی در کنار ایران بزرگ سیاسی و دفاعی که امروز داریم، منجر خواهد شد.

 موضوع دیگری که به آن توجه می شود، پیشرانه‌های اقتصادی است هرکدام که فعال شود ۳۰۰ یا ۴۰۰ صنعت را به دنبال خود دارد، نهضت مسکن سازی، انرژی و جهانگردی و دیگر امورات است که هر کدام از این پیشرانه ها فعال شود واگن های بسیاری را در صنایع به جلو می‌کشاند. البته این فعالیت ها به این مربوط است که حکمرانی تغییر کند.در این راستا از اصل ۱۳۷ استفاده کرده و اقتصاد متمرکز که موجب فساد و افزایش هزینه شده از مرکز به دیگر استان‌ها و شوراها واگذار می شود، مردم در هر استانی سپرده و درآمدهای خودشان را سرمایه گذاری خواهند کرد و مدیران محلی که در شوراهای شهر و استان ها هستند اختیاراتشان افزایش پیدا می کند.

از طرفی در تمام استان‌ها اقوام نقش در اداره کشور خواهند داشت و در اداره استان‌های خودشان استفاده خواهند شد. تغییر حکمرانی بسیار مهم است و مبارزه با فساد باید آغاز آن باشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید