تحلیل شبکه المیادین از اولین مناظره انتخاباتی

کدخبر: ۴۱۷۱۸۴
اقتصادنیوز:شبکه خبری المیادین در ادامه پوشش ویژه اخبار انتخابات ایران از استودیو تهران، محتوای مذاکره را به شکل همزمان منعکس و آن را «بسیار گرم» توصیف کرد.
تحلیل شبکه المیادین از اولین مناظره انتخاباتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،شبکه خبری المیادین در ادامه پوشش ویژه از انتخابات ریاست جمهوری ایران، به انعکاس محتوای دور نخست مناظرات انتخاباتی پرداخت.

المیادین در استودیو تهران که ویژه پوشش اخبار انتخابات است، میزبان عماد آبشناس از کارشناسان سیاسی بود و از طریق خبرنگاران خود در سطح شهر به انعکاس محتوای مذاکره و آنچه هفت نامزد حاضر در مناظره گفتند، اختصاص داد.

خبرنگاران المیادین در تهران همچنین با رصد فضای مجازی گزارش کردند که آنچه در این مذاکره گفته می‌شود، همزمان یک دقیقه بعد در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. 

مجری شبکه المیادین نیز همچنین در این ویژه برنامه، مناظره را «خیلی داغ» توصیف کرد و گفت، برخلاف آنچه که قبلا گفته می‌شد ممکن است انتخابات چندان گرم نباشد، مناظره اول نامزدها بسیار گرم آغاز شده است.

احمد البحرانی خبرنگار شبکه المیادین در تهران نیز گزارش کرد، این مناظره عصر امروز در حال پخش است و این ساعات، خیابان‌های تهران، خیابان‌های شلوغی است اما الان همزمان با پخش مناظره، خیابان‌های خلوت است و این نشان از اهتمام مردم به مناظره انتخاباتی دارند. 

دیگر خبرنگاران المیادین نیز با رصد فضای مجازی هر یک از آنچه در خصوص مناظره میان کاربران فضای مجازی رد و بدل می‌شد گزارش کرد.

در این ویژه برنامه همچنین مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی نیز در خلال برنامه المیادین، به مخاطبان معرفی شد و بیوگرافی کوتاهی از او به بینندگان شبکه ارائه شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید