معجون سیر و عسل که در بدن شما معجزه می کند + طرز تهیه

کدخبر: ۴۱۷۲۰۹
اقتصادنیوز : ترکیب سیر و عسل یک معجون عالی برای درمان انواع بیماری های است. با ترکیب کردن سیر و عسل در منزل می توانید از تاثیرات شگفت انگیز آن بهره مند شوید.
معجون سیر و عسل که در بدن شما معجزه می کند + طرز تهیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تاپ ناز،سیر و عسل به صورت جداگانه هر کدام دارای خواص زیادی هستند و برای سلامتی بسیار مفید هستند اما با ترکیب کردن این دو با هم می توانید از اثرات درمانی شگفت انگیز آنها برای سلامتی بهره مند شوید. ترکیب سیر و عسل ضد سرماخوردگی و آنفلوآنزا، باعث سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و … می شود.

برای اینکه معجون شما بسیار تاثیر داشته باشد باید سر و عسل را به صورت تازه تهیه کنید و کیفیت آنها بالا باشد، همچنین باید این درمان را در زندگی سالم خود انجام دهید تا به بیماری مبتلا نشوید. سیر در تمام آشپزخانه ها پیدا می شود و عطر و طعم خاصی دارد و با ادویه های دیگر به خوبی ترکیب می شود و طعم غذا را هم افزایش می دهد. سیر می تواند خیلی از بیماری ها را از بین ببرد و اثر درمانی دارد.

سیر خواص ضد التهابی دارد و برای درمان بیماری های مزمن و عفونت مورد استفاده قرار میگیرد. آلیسین یکی از ترکیبات فعال سیر است که باعث کنترل سطح کلسترول خون، تنظیم فشار خون و بهبود سیستم قلبی عروقی می شود و همچنین برای درمان مشکلات هضم، مشکلات تنفسی و عفونت قارچی مورد استفاده قرار میگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید