هشدار هواشناسی ؛وزش باد شدید در برخی شهرها

کدخبر: ۴۱۷۵۳۸
اقتصادنیوز : معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز در برخی ساعات در استان‌های البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ روز آینده این شرایط جوی در شمال‌ شرق و نوار شرقی کشور و روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.
هشدار هواشناسی ؛وزش باد شدید در برخی شهرها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،محمد اصغری   در تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آینده و امروز اظهار داشت: از امروز تا شنبه 22 خرداد در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار حاکم است. 

وی ادامه داد: همچنین از امروز تا شنبه هفته آینده در برخی مناطق مازندران، گیلان و گلستان بارش پراکنده داریم، در همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال‌ شرق هرمزگان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه 19 خرداد در برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار داشت: بعدازظهر امروز در برخی ساعات در استان‌های البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ روز آینده این شرایط جوی در شمال‌ شرق و نوار شرقی کشور و روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهیم داشت. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ از امروز تا شنبه 22 خرداد وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی مناطق جنوب‌ غرب کشور پیش‌بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد:‌از امروز تا جمعه شرق دریای عمان و به تناوب خلیج‌فارس مواج خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 35 و 25 درجه خواهد بود. 

اصغری اضافه کرد: روز آینده شهر کرد با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید