استادیوم اهواز را بخاطر رئیسی با آدم های اتوبوسی پُر کردند

کدخبر: ۴۱۸۴۴۱
یک فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: رئیسی اولین برنامه انتخابات خود را در اهواز که خاستگاه آقای رضایی است برگزار کرد و اینقدر آدم اتوبوسی به استادیوم آوردند تا بتوانند این استادیوم را پر کنند و این نشان دهنده حساب ویژه آقای رئیسی است.
استادیوم اهواز را بخاطر رئیسی با آدم های اتوبوسی پُر کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از   خبرآنلاین، سید مرتضی علوی، روزنامه نگار در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که برنده مناظره نهایی کیست، گفت:

چند شب پیش منزل آقای محسن رضایی جلسه داشتیم درباره کلاب هاوس و آقای رضایی با احترام از آقای فرخ نگهدار یاد کرد و تاکید کرد در شبی که من می آیم کلاب هاوس شما هم تشریف بیاورید. و ما هم از آقای نگهدار دعوت می کنیم در روم آقای رضایی حضور داشته باشند.

ما مناظره نداریم. یک شوی تلویزیونی داریم که مردم 7 نفر نامزد را با هم رؤیت می کنند. مناظره واقعی همان مناظره سال 88 بود که کاندیداها دو به دو با همدیگر می نشستند. فردا آخرین شوی تلویزیونی نیم بند است و بعید است مناظره چهارمی داشته باشیم.

سه گزینه اصلی آقای رئیسی، رضایی و همتی هستند و به نظر می رسد روز انتخابات این سه نفر در فینال بمانند. در آخرین نظرسنجی هم این دو نفر می خواهند در دور دوم آقای رئیسی را شکست دهند. ولی در دور دوم همه می‌دانند اگر هر کسی با آقای ریسی برود، شانس زیادی برای بردن دارد. طبیعتا آقای همتی و رضایی برای انتحار می آیند. فردا آقای رضایی با دست پر می آید و با یک استراتژی سنگین بدون مدل تخریب که روش اصلاح طلبان است می آید.

آقای رضایی خط خودش را از آقای رییسی جدا می کند همانطور که در مناظره اول اینکار را کرد. اخبار ما در استانها می گفتند اقبال آقای رضایی در توده های پایین به دلیل یارانه و حقوق سرپرستان خانوار بالا رفته است. 

مردم ایران نشان دادند آزموده را دوباره نمی آزمایند و آقای همتی چون ادامه روند موجود است بعید می دانم به آقای همتی اقبال نشان دهند و قطعا به محسن رضایی که برنامه های اقتصادی خود را دارد و بی پروا صحبت می کند اقبال دارند. امیدوارم  در شوی سوم این موج را ایجاد کند.

آقای رئیسی هم به عنوان نامزد شاخص انتخابات، اولین برنامه انتخابات خود را در اهواز که خاستگاه آقای رضایی است برگزار کرد و اینقدر آدم اتوبوسی به استادیوم آوردند تا بتوانند این استادیوم را پر کنند و این نشان دهنده حساب ویژه آقای رئیسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید