حمله محسن رضایی به دولت روحانی قبل از آغاز مناظره سوم/ منبع یارانه 450 هزار تومانی را دارم

کدخبر: ۴۱۸۶۰۷
محسن رضایی گفت: دولت باید لیستی از مشکلات فعلی و همچنین مشکلات 8 سال آینده داشته باشد. دولت ما دولت عملیاتی و راهبردی است. راهکارهای ما هم کاملا بر اساس کار کارشناسی است.
حمله محسن رضایی به دولت روحانی قبل از آغاز مناظره سوم/ منبع یارانه 450 هزار تومانی را دارم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، محسن رضایی دومین کاندیدایی بود که برای حضور در آخرین مناظره وارد سازمان صداوسیما شد.

او در بدو ورود ضمن تبریک روز دختر گفت:  البته تبریک زنان و دختران ما وقتی است که سهمشان از اقتصاد داده شود، بانوان ما 50 درصد جمعیت را تشکیل می دهند اما فقط 13 درصد از اقتصاد ملی سهم دارند این سهم باید افزایش پیدا کند.

وی گفت:‌دولت ما برنامه ای برای زنان دارد که از خانه شروع می شود تا کسب و کارها، ورزش و اداره کشور و در هیات دولت. بنابراین برنامه جامعی برای مشارکت دادن بانوان داریم.

محسن رضایی گفت:‌ دولت باید لیستی از مشکلات فعلی و همچنین مشکلات 8 سال آینده داشته باشد. دولت ما دولت عملیاتی و راهبردی است.  راهکارهای ما هم کاملا بر اساس کار کارشناسی است. 

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مهمترین مشکل ما مشکل اعتماد است مردم به ما کاندیداها اعتماد نمی کنند کما اینکه هنوز یخ شان آب نشده است البته 7 روز وقت هست. 

وی گفت: مسئولان ما وقتی اتفاقی می افتد نمی روند با مردم صحبت کنند و می گویند همینی است که هست، وقتی اشتباه می کنند عذرخواهی نمی کنند می گویند همینی هست که هست صبح بیدارمی شوند می بینند  بنزین گران می شود می گویند همینی هست که هست. دولت ما به همینی که هست پایان می دهد. دولت ما دولتی است که می گوییم بیایید نه اینکه بروید. ما یارانه 450 هزارتومان را پرداخت می کنیم  منبع داریم اگر شما دزدی نکرده باشید ما با شما کاری نداریم.

وی گفت: دولت ما سه برنامه در سطح ملی، مناطق کشور و برنامه در سطح اقتصاد زندگی دارد که همان "طرح کفایت زندگی" است که پنج محور دارد؛ یکی یارانه ۴۵۰ تومانی است، هی نگویند این منابع را شما از کجا می آورید؟ اگر شما دزدی نکرده باشید کاری با شما نداریم. ما منابع آن را مشخص کردیم و حتما به ۴۰ میلیون نفر در مرحله اول و در مرحله بعد ۶۰ میلیون نفر خواهیم داد. همچنین مورد بعدی مسکن سهل و آسان با اقساط ۵۰ ساله از همه بانک هاست نه فقط بانک مسکن. کسب و کار خانگی و توزیع ۳۰ درصد سهام صنعت نفت کشور است و با این اقدامات در حقیقت به کفایت زندگی می رسیم یا ایران و اقتصاد بدون فقیر. در سطح ملی ۱۴ پروژه را اجرا می کنیم و اقدامات دیگر، اینها معماری نوین اقتصاد است، اما بدون اصلاح از درون اینها ممکن نیست. اصلاح از دورن و باز معماری اقتصاد ملی را باید انجام دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید