حملات ادامه‌دار زاکانی به روحانی و همتی/جَنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کردید

کدخبر: ۴۱۸۶۷۵
علیرضا زاکانی گفت: آقای همتی شما در حالی صحبت از فیلترینگ می‌کنید که چندی پیش کامنت های زیر پست های صفحه اینستاگرام خود را بسته بودید و تازه باز کردید. شما حتی جرات روبرو شدن با مردم را ندارید.
حملات ادامه‌دار زاکانی به روحانی و همتی/جَنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کردید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، زاکانی گفت: ریشه ناکارامدی را که مثل اختاپوس چهل سال است به جان مردم افتاده را خشک خواهیم کرد.

علیرضا زاکانی در راند دوم مناظره در نقد سخنان سایر رقبا، گفت: امام علی فرمود حکومت امانت است و طعمه نیست. امام خمینی فرمود فرق رژیم طاغوت با ما این ایست که ما باید خدمت کنیم و اگر نکنیم، ما هم طاغوت هستیم. اگر انقلاب نبود. هیچکدام اینجا نبودیم و در جایگاه هایی بودیم که نسبتی با وضع فعلی ما نداشت.

پس ما مثل سناتورها نباید بشینیم و با هم حرف بزنیم. ما حق نداریم در استخر آن ها شنا کنیم و در فضای آن ها تنفس کنیم چرا که امام گفت آن روز، روز مرگ ماست. من ریشه فساد را خشک خواهم کند. من ریشه دروغ را خواهم کند.

آقای همتی می‌گوید از بانک مرکزی اخراج شده اما آقای واعظی آن را خلاف بیان می کند یا اینکه در واکنش به صحبت من که در انتهای سال ۹۸، ۱۲۰۰ میلیارد تومان از بانک صادرات به بانک پاسارگاد به صورت غیر عادی منتقل شده می گوید که درست نیست، اما وزیر اقتصاد آن را تایید می کند یا اینکه درباره نامه اش برای تعیین نرخ بنزین ۵۰۰۰ تومانی و نفت و گاز ۱۰۰۰ تومانی هم آن را رد می‌کند حال اینکه نامه رسمی وجود دارد.

آقای همتی شما در حالی صحبت از فیلترینگ می‌کنید که چندی پیش کامنت های زیر پست های صفحه اینستاگرام خود را بسته بودید و تازه باز کردید. شما حتی جرات روبرو شدن با مردم را ندارید.

 آقایان جنگ اقتصادی را به جنگ شادی تبدیل کردند و صبح جمعه به ریش مردم خندیدند. با کفش به چادر زلزله زده ها رفتند. رییس جمهور محترم با ماشین خارجی به کارخانه خودروسازی داخلی رفتند. ریشه ناکارامدی را که مثل اختاپوس چهل سال است به جان مردم افتاده را خشک خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید