جلیلی: رییس جمهور، رییس همه جمهور است

کدخبر: ۴۱۸۶۸۸
سعید جلیلی گفت: ما در محضر شما و امام و شهدا هر چه در این ۸ سال به نظرمان رسید را عرضه کردیم و هر رای شما در این انتخابات مهم است.
جلیلی: رییس جمهور، رییس همه جمهور است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سعید جلیلی گفت: ما در حد توانمان ۸ سال مسائل کشور را دنبال کردیم. هرجا کار خوبی شده آن را تایید کردیم و هرجا اشکالی دیدیم آن را بیان کردیم. کارنامه ما روشن است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی در بخش پایانی سخنانش گفت:

 صحبت از انتخاب رییس جمهور می کنیم. ایران با همه ظرفیت هایش می گوید ۴ سال آینده، ۴ سالی برای جهش است که تلاش بزرگ و جهاد سترگ می خواهد. رییس جمهور، رییس همه جمهور است. باید حقوق همگان را در بر بگیرد. رییس جمهور باید بداند در بدنه و راس دستگاهش چه خبر است تا او را بازی ندهد. او باید محیط داخلی و منطقه ای و جهانی را خوب بفهمد تا با اندک بهانه ای کار را تعطیل نکند.

ما در حد توانمان ۸ سال مسائل کشور را دنبال کردیم. هرجا کار خوبی شده آن را تایید کردیم و هرجا اشکالی دیدیم آن را بیان کردیم. کارنامه ما روشن است. سعی کرده ایم برنامه ای کامل و قابل اجرا را آماده کنیم.

نباید مسائل را تقلیل داد و دچار تعارفات شد. نباید آب خوردن کشور را به دیگران نسبت داد. نباید اجازه دهیم بازی های سیاسی در مسیر ما خلل ایجاد کند. در پایان صحبت خود را با این سخن از امیر مومنان به پایان می رسانم: خدایا تو خود شاهدی آن چه از جانب ما صورت گرفت نه برای کسب قدرت و نه برای کسب ثروت بود. ما می خواهیم نشانه های دین تو را برگردانیم و اصلاح واقعی را انجام دهیم.

ما در محضر شما و امام و شهدا هر چه در این ۸ سال به نظرمان رسید را عرضه کردیم و هر رای شما در این انتخابات مهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید