دلیل گرسنگی شبانه چیست؟

کدخبر: ۴۱۸۷۵۹
گرسنگی متناوب یعنی غذا خوردن در یک زمان خاص و عدم غذا خوردن به طور طولانی که برای بدن بسیار مضر است.
دلیل گرسنگی شبانه چیست؟

باشگاه اقتصادنیوز به نقل از خبرنگاران جوان  اسوتلانا فوس متخصص تغذیه در روسیه اعتقاد دارد که کمبود آب بدن یکی از دلایلی است که افراد می‌خواهند شب‌ها غذا بخورند. گرسنگی شبانه همچنین می‌تواند به علت کمبود غذا در وعده‌های غذایی قبلی باشد.

این متخصص می‌گوید:  صبحانه سبک، خوردن سالاد برای ناهار و چند فنجان قهوه به طور حتم منجر به پرخوری در عصر می‌شود.

او توصیه می‌کند که صبحانه دلچسب بخورید، میان وعده و یک ناهار دلچسب و کافی را فراموش نکنید, برای همه کس، سه وعده در روز کافی است و باید  کالری دریافتی روزانه را روی این سه وعده به طور مساوی تقسیم کنید.

بعد از ظهر (حدود ۱۷ ساعت)، شما باید ۸۰ درصد از رژیم روزانه را مصرف کنید. توصیه می‌شود شام را حداکثر سه تا چهار ساعت قبل از خواب بخورید، در نتیجه شب‌ها به سمت یخچال نمی‌روید و گرسنگی شبانه را احساس نمی‌کنید.

پیش از این در خبر‌ها آمده بود که گرسنگی متناوب - وقتی بین وعده‌های غذایی، ۱۴ ساعت یا بیشتر وقفه طولانی باشد، می‌تواند برای سلامتی مضر باشد.

گرسنگی متناوب یعنی غذا خوردن در یک زمان خاص و عدم غذا خوردن به طور طولانی که برای بدن بسیار مضر است. در موارد گرسنگی، روز به دو بازه زمانی تقسیم می‌شود: به عنوان مثال ۱۶ ساعت بعلاوه ۸ ساعت یا ۲۰ ساعت بعلاوه ۴ ساعت، اگر شما ۲۰ ساعت به خودتان گرسنگی بدهید و این کار را به طور متناوب تکرار کنید به بدن ضرر می‌رساند. با این حال گرسنگی متناوب متابولیسم را تغییر می‌دهد که می‌تواند برای بسیاری از افراد حیاتی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید