دو درخواست متوالی در 2 روز؛نامه همتی و سید محمد خاتمی

کدخبر: ۴۱۸۹۴۸
اخبار انتخابات همچنان داغ است و دو درخواست مهم، نامه همتی و سید محمد خاتمی توجه ها را به خود جلب کرد. قیمت تخم مرغ باز هم خبر ساز شد.
دو درخواست متوالی در 2 روز؛نامه همتی و سید محمد خاتمی

به گزارش اقتصاد نیوز ، در جریان سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری که عصر روز گذشته برگزار شد،عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهوری نامه‌ای حاوی اسامی متخلفان بانکی را به سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه داد و از او درخواست کرد تا به پرونده آن‌ها رسیدگی کند.

برای مردم که هر از گاهی می شنوند در فلان بانک،فلان اداره یا فلان شرکت اختلاس می شود،یا در اخبار می شنوند که آقازاده ای ابربدهکار بانکی است این خبر جالب بود.به همین دلیل هم دنبال این بودند تا با اسامی متخلفان بانکی آشنا شوند.

*قرارداد ساسی با الزمالک به پایان رسید و او این تیم را ترک کرد.ستاره تونسی که شایعه شد قرار است به ایران بیاید و در پرسپولیس بازی کند.البته خیلی طول نکشید تا سرخپوشان این پیشنهاد و این انتقال را تکذیب کنند.در نهایت ساسی با امضای یک قرارداد به تیم الدحیل قطر پیوست.

*با نزدیک شدن به روز انتخابات هر سخن یا پیامی می تواند روی رای دهندگان تاثیر بگذارد.صبح امروز بود که سید محمد خاتمی،رییس دولت اصلاحات با انتشار یک پیام همه نگاه ها را به سمت خودش خیره کرد.او در این پیام از اعضای حزب جوانان خواسته بود تا در یکی از مهمترین برهه های حساس کشور مسئولیت خودشان نسبت به میهن را به درستی بشناسند و به وظایف خودشان عمل کنند.در پیام خاتمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به اعضای محترم حزب جوانان ایران اسلامی و همه شرکت کنندگان در کنگره سراسری این حزب، در این فضای سرد و فسرده در حالی که جامعه ما نیاز به نشاط و امید و اشتیاق به شرکت در عرصه سرنوشت دارد امیدوارم این حزب و همه تشکل ها و احزاب و جریان های سیاسی و مدنی بتوانند در این برهه حساس، مسئولیت خود را نسبت به میهن و مردم بدرستی بشناسند و در انجام آن مسئولیت موفق باشند.

سید محمد خاتمی

*یک روز مرغ،یک روز تخم مرغ.روزی نیست که افزایش قیمت این دو ماده غذایی مهم در زندگی مردم به ترند تبدیل نشود.نکته اینجاست که وقتی مرغ پرواز می کند حسابی از دسترس خارج می شود و قشر زیادی از جامعه نمی توانند آن را خریداری کنند! تخم مرغ هم البته بال ندارد که اگر داشت دست کمی از خود مرغ نداشت.جستجو کردن مرغ و تخم مرغ در فضای مجازی به یکی از عادت های کاربران تبدیل شده است تا از قیما واقعی آن مطلع باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید