مرد بعد از مراسم تشییع همسرش او را زنده در خانه دید

کدخبر: ۴۱۹۷۰۴
اقتصادنیوز : یک مرد هندی وقتی پس از مراسم یادبود همسرش به خانه برگشت، با دیدن همسرش که در خانه منتظر او نشسته بود شوکه شد.
مرد بعد از مراسم تشییع همسرش او را زنده در خانه دید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان،  موتیلا گیرجاما، ۷۵ ساله، پس از ثبت شدن نتیجه آزمایش کرونایش، در بیمارستان عمومی دولتی ویجایاوادا در ایالت آندرا پرادش، جنوب هند بستری شد و شوهرش غادایا هر روز برای اطمینان از سلامتی و بهبود او به بیمارستان می‌رفت، اما وقتی او در ۱۵ می‌ به بیمارستان رفت همسرش را پیدا نکرد.

پس از سوال از پرستاران و پزشکان در مورد همسرش، مقامات پزشکی قانونی به او گفتند همسرش فوت کرده و جسدش را در کیسه‌ای به او تحویل دادند. به مرد داغدار توصیه شد که بدون پوشیدن وسایل محافظتی و ماسک کیسه را باز و جسد را لمس نکند.

غدایا جنازه همسر محبوبش را به روستای خود برد و مراسم تدفین او را در آن روز انجام داد. چند روز بعد، این مرد خبر ناراحت کننده تری دریافت کرد که پسرش رامش نیز به دلیل ویروس کرونا درگذشت، او پسرش را نیز به خاک سپرد و مراسم یادبود مشترکی برای همسر و پسرش ترتیب داد، اما اتفاقی عجیب و شوکه کننده بعد از برگزاری این مراسم رخ داد. پس از اتمام مراسم همه به خانه رفتند و موتایلا را در خانه دیدند. او از اینکه شوهرش به بیمارستان نرفته و موقع مرخص شدن او را تحویل نگرفته ناراحت شد و گفت که مجبور شد برای گرفتن تاکسی از بیمارستان به خانه پول قرض کند.

مردی پس از بازگشت از تشییع جنازه همسرش او را در خانه دید! //// منتشر نشه

مردی پس از بازگشت از تشییع جنازه همسرش او را در خانه دید! //// منتشر نشه

غادایا و خانواده اش وقتی فهمیدند که بیمارستان جنازه زنی دیگر را اشتباهی به آن‌ها داده ترسیدند. هویت زنی که در کیسه به لودایا داده شد هنوز مشخص نیست. براساس گزارش روزنامه میرور انگلیس، بیمارستان هنوز توضیحی درباره این قصور و اشتباه نداده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک