چمران: اگر کنار بکشیم، افراد غیرشایسته زمام امور را به دست می‌گیرند

کدخبر: ۴۱۹۹۶۷
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید خودمان در سرنوشت‌مان دخالت کنیم. اگر کنار بکشیم، دیگرانی که شایسته نیستند زمام امور را در دست می‌گیرند.
چمران: اگر کنار بکشیم، افراد غیرشایسته زمام امور را به دست می‌گیرند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مهدی چمران با بیان اینکه حضور مردم را در انتخابات پرشور می‌بینم، اظهار داشت: همانطور که می‌بینید مردم از اول صبح در صحن صف کشیده و خود ما نیز از ساعت 7:30 صبح آمده‌ایم و الان که ساعت 9 است، کارمان پایان یافت.

وی ادامه داد: با شرایطی که من می‌بینم حضور مردم خوب است و به لطف الهی ساعات خوب و پراستقبالی را برای رأی دادن می‌گذرانیم.

چمران با تاکید بر اینکه مردم باید دخالت در سرنوشت‌شان را خودشان در دست بگیرند، افزود: اگر کنار بنشینیم دیگرانی که شایسته نیستند، زمام امور را در دست می‌گیرند و مشکلاتی را که هم اکنون شاهد هستیم، در کشور به وجود می‌آورند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: این افراد فریاد و آه همه را به آسمان می‌رسانند.

چمران با اشاره به تلاش رسانه‌های خارجی برای کم‌رمق کردن این دوره از انتخابات گفت: تاریخ 42 ساله انتخابات را که بررسی می‌کنیم می‌بینیم رسانه‌های بیگانه منهای چند دوره، مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در آن چند دوره دشمنان به تحولاتی دل بسته بودند که به نفع آنها باشد و امید به این تحولات باعث شد حتی خاندان پهلوی نیز به پای صندوق‌های رأی بیایند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: این بار چون احساس‌شان این است که یک فرد انقلابی می‌خواهد برای ریاست جمهوری بیاید و همچنین در شوراها، افراد انقلابی تصمیم به تحولات دارند تلاش می‌کنند تا مردم را از انتخابات دور کنند.

چمران بیان کرد: بعد از اینکه مجلس انقلابی تحول ایجاد کرد، دشمنان نگرانند که گروه‌های انقلابی قرار است زمام امور را به دست بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه شاید بر عده‌ای تاثیر گذاشته باشند، افزود: اما مردم ما آگاه هستند و این حرفها تاثیری بر آنها نخواهد گذاشت، چرا که اگر انسان کمی تعقل به خرج دهد می‌آید و حق خود را با رأی دادن می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید