پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌های انتخاباتی رعایت شود

روحانی: حتی یک رأی هم نباید جابجا شود !

کدخبر: ۴۱۹۹۹۲
رییس جمهور در بازدید از ستاد انتخابات کشور حفظ سلامت و رای مردم را از سوی مجریان انتخابات مورد تاکید قرار داد .
روحانی: حتی یک رأی هم نباید جابجا شود !

به گزارش اقتصادنیوز حسن روحانی پس از بازدید ستاد انتخابات کشور و انداختن رای خود به صندوق مستقر در این ستاد گفت: امیدوارم مردم به وظیفه ملی، دینی و انقلابی خود به خوبی عمل کنند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به این که نحوه برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن طوری باشد که مردم در پایان خوشحال باشند خطاب به استانداران و مجریان انتخابات نکاتی را یاد آورشد و در گام اول حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین بر حفظ آرای مردم توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: خدای ناکرده یک رای جابجا نشود، البته همیشه رعایت می‌شده این بار هم رعایت شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* حتی یک مورد ناامنی نداشتیم. پروتکل‌های بهداشتی را در همه حوزه‌های انتخاباتی رعایت می‌کنند. هر مرحله برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیک، یک گام به پیش می‌گذاریم.

* احراز صلاحیت به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. شمارش رای در بخش بزرگی در مراکز استان‌ها توسط ماشین و مکانیزه صورت می‌گیرد.

* در سراسر کشور انتخابات مهم ما انتخابات، ریاست جمهوری است.

* از مردم عزیز درخواست می‌کنم امروز پای صندوق آرا حضور یابند و به فرد مورد نظر رای بدهند.

* مردم مشکلات و مسائلی که در ذهن آنها است را امروز مدنظر قرار ندهند. انتخابات مهم است و باید پای صندوق حاضر شویم و رأی بدهیم. 

* کاش هیچ مشکلی از روز ثبت نام تا امروز نمی‌داشتیم اما مردم می‌دانند، انتخابات برای کشور و نظام جمهوری اسلامی چقدر اهمیت دارد. 

* در دنیا فقط چند کشور هست که انتخابات آنها مورد توجه جهانیان است یکی از این کشورهای مهم، جمهوری اسلامی ایران است. کاری کنیم که دوستان ما در سراسر جهان و علاقه‌مندان نظام خوشحال شوند و دشمنان ما مایوس شوند. 

* ان‌شاءالله مثل دوره‌های قبل حق‌الناس رعایت شود. خداوند این روز را برای ما مبارک قرار دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید