درخواست رئیس ستاد انتخابات استان تهران

کدخبر: ۴۲۰۰۹۳
اقتصادنیوز : رئیس ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان درخواست کرد شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.
درخواست رئیس ستاد انتخابات استان تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شکرالله حسن بیگی لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه که از آغاز کار ستاد انتخابات در جهت اطلاع رسانی به شهروندان کمک کردند افزود: در استان تهران ۶۸۴۶ شعبه رای وجود دارد که با همت تمام عوامل اجرایی تمامی دستگاه های احراز هویت اجرایی و فعال شده و تنها در برخی شعب این اتفاق با تاخیر انجام شده است.

وی ادامه داد: در این شعبه ها ابلاغ شد که تا ۳۰ دقیقه حوصله به خرج دهند و بعد از آن به صورت دستی اخذ رای انجام شود. از تعداد شعب موجود دو شعبه فعال نمی شود که به دلیل مکان شعبه این اتفاق افتاده است؛ در حقیقت این دو شعبه کلا تشکیل نشد. این در حالیست که در دوم اسفند نیز در ساعات  ابتدایی صبح ۴ شعبه غیر فعال بود که بعدا دو شعبه فعال و دو شعبه دیگر نیز در آن انتخابات فعال نشد.

حسن بیگی با اشاره به بازدید میدانی از شعب سطح شهر گفت: خوشبختانه همه چیز به صورت منظم و مرتب در حال اجراست و شهروندان نیز در صف ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک همراه خود خودکار آورده اند و از همین جا از همه شهروندان درخواست می کنیم شرکت در انتخابات را به ساعت پایانی موکل نکنند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه در سطح استان مشکل امنیتی نداشتیم و میزان مشارکت نیز تا روز یکشنبه ظهر اعلام خواهد شد. در خصوص انتخابات ریاست جمهوری میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی کار شمارش راحت تر است؛ لذا امیدواریم تا فردا بعد از ظهر بتوانیم نتایج استان تهران را به ستاد وزارت کشور اعلام کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید