ممنوعیت تردد کامیون‌ در پایتخت تا ۳ بامداد

کدخبر: ۴۲۰۱۰۵
اقتصادنیوز : رئیس پلیس راهور پایتخت از استقرار کامل مأموران پلیس راهور تا پایان رأی‌گیری و اعلام نتایج خبر داد.
ممنوعیت تردد کامیون‌ در پایتخت تا ۳ بامداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت از لغو محدودیت تردد شبانه در  روز رأی گیری به منظور سهولت تردد شهروندان در انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون ها تا ساعت ۳ بامداد شنبه خبر داد.

سردار حمیدی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت تردد شبانه دیروز و امروز لغو گردیده و شهروندان تهرانی می توانند جهت سهولت رفت و آمد و رفتن به شعب اخذ رای ، تردد کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: ممنوعیت و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت۶ امروز شروع شده و تا ساعت ۳ بامداد شنبه ۲۹ خرداد ادامه دارد. 

وی گفت: تیم‌های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران ممانعت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد : همکاران بنده از روزها قبل بخاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز در حدود ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای حضور داشته و طرح های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رای اجرا می کنند.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: تیم های راهور تهران تا پایان رای گیری و تا آخرین لحظه  پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و در آماده باش کامل و صد درصدی هستند. 

وی گفت: امیدواریم با همکاری و حضور خوب مردم انتخابات پرشوری را مثل دوره های قبل داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید