خبرگزاری اصولگرا: مشارکت در انتخابات از مرز ۱۴ میلیون نفر گذشت

کدخبر: ۴۲۰۱۱۰
اقتصادنیوز : پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از این است که تا ساعت ۱۶:۴۵ امروز بیش از ۱۴میلیون نفر در انتخابات شرکت داشته‌اند.
خبرگزاری اصولگرا: مشارکت در انتخابات از مرز ۱۴ میلیون نفر گذشت

به گزارش اقتصادنیوز ، پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از این است که تا ساعت ۱۶:۴۵ امروز (۲۸خردادماه ۱۴۰۰) بیش از ۱۴ میلیون نفر (۲۳ درصد) در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته‌اند.

گفتنی است تا ساعت ۱۳ حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی مصرف شده بود.

انتخابات ریاست جمهوری،‌ میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا از ساعت ۷:۰۰ صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 ۴۹۷۴ تخلف انتخاباتی گزارش شده است

بنابر گزارش ایرنا، از زمان آغاز رسمی فرآیند رای گیری تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ خرداد، ۴۹۷۴ مورد گزارش مردمی از تخلفات انتخاباتی در سامانه مردم ناظر ثبت شده که از این میان تعداد ۲۵۳۶ شکایت از عوامل اجرایی گزارش شده که توسط کارشناسان ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پیگیری و دنبال شده است.

بر اساس اعلام شورای نگهبان، شکایت از تاخیر در آغاز فرآیند رأی گیری، کُندی عملکرد دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت، درج نام داوطلبان انصرافی ریاست جمهوری در آگهی‌های شعب اخذ رأی، پرسش عوامل اجرایی از مردم در خصوص اینکه قصد شرکت در کدام انتخابات را دارند، عدم ارسال صندوق سیار به برخی مراکز بیمارستانی و روستاها، از عمده‌ترین شکایات و گزارش‌های ثبت شده در سامانه مردم ناظر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید