تساوی انگلیس در نبرد حیثیتی یورو

کدخبر: ۴۲۰۱۹۰
جدال حساس تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و اسکاتلند در جریان یورو ۲۰۲۰ برنده نداشت و با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
تساوی انگلیس در نبرد حیثیتی یورو

به گزارش ایرنا؛ جمعه شب از هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰،  تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن پذیرای اسکاتلند بود و در شبی که عملکرد خوبی نداشت به تساوی صفر بر صفر بسنده کرد.

انگلیس با این تساوی به امتیاز چهار رسید و اسکاتلند هم نخستین امتیازش را دشت کرد.

انگلیس صفر - اسکاتلند صفر/ نبرد حیثیتی برنده نداشت

قضاوت دیدار حساس را «آنتونیو لاهوز» داور سرشناس اسپانیایی برعهده داشت. این بازی زیر بارش شدید باران برگزار شد و همین امر بر عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشت.

بازی در حالی آغاز شد که انگلیس سه امتیاز از دیدار نخست کسب کرده بود و اسکاتلند نیز اندوخته‌ای نداشت. از سوی دیگر تقابل‌های این دو تیم همیشه دارای اهمیت زیادی است و این مساله بر حساسیت بازی افروده بود.

انگلیس بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه دهم چیزی با رسیدن به گل فاصله نداشت که ضربه سر «جان استونس» با بدشناسی به دیرک عمودی دروازه میهمان برخورد کرد.

به گذشت دقایق ابتدایی، اسکاتلندی‌ها به خوبی راه‌های نفوذ انگلیس را بسته و اجازه خلق موقعیت به تیم تحت هدایت «گرت ساوتگیت» ندادند.

انگلیس صفر - اسکاتلند صفر/ نبرد حیثیتی برنده نداشت

اسکاتلند در دقیقه ۳۰ فرصتی عالی برای گلزنی داشت که ضربه تماشایی «اودونل» را «جورد پیکفورد» دفع کرد تا نیمه نخست گلی دربرنداشته  باشد.

نیمه دوم با عملکرد بهتر اسکاتلند شروع شد و این تیم می‌توانست توسط «لیندون دایکس» به گل برسد که ضربه او را مدافع انگلیس از روی خط دروازه بیرون کشید.

انگلیس در این دیدار نتوانست در میانه میدان و همچنین استفاده از جناحین، موقعیت چندانی ایجاد کند و همین امر موجب شد تا ساوتگیت در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

انگلیس صفر - اسکاتلند صفر/ نبرد حیثیتی برنده نداشت

در نهایت این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید تا نبرد حیثیتی قدیمی‌ترین تیم‌های ملی فوتبال جهان با تساوی به اتمام برسد.

در دیگر دیدار این گروه، جمهوری چک و کرواسی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

با این اوصاف در گروه D، چک با ۴، انگلیس با  ۴، کرواسی با یک و اسکاتلند با یک امتیاز در رتبه‌های اول تا چهارم قرار دارند.

ترکیب انگلیس

جوردن پیکفورد، جان استونز، تیرون مینگز، ریس جیمز، لوک شاو، دسلن رایس، فیلیپس، میسون مونت، فیل فودن(جک گیرلیش)، رحیم استرلینگ و هری کین (رشفورد)

ترکیب اسکاتلند

مارشال، تیرنی، گرانت هالنی، مک تومینای، بلی گیلمور( آرمسترانگ)، جان مک گین، کالوم مک گرور، اندی رابرتسون، استیفن اودانل، چی آدامس و لیندون دایک

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید