مشارکت در استان کرمانشاه زیر 50 درصد

کدخبر: ۴۲۰۱۹۸
اقتصاد نیوز:نرخ مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری برای استان کرمانشاه 46 درصد اعلام شد این در حالی است که در دور قبل نرخ مشارکت 70 درصد بود.
مشارکت در استان کرمانشاه زیر 50 درصد

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به پایان روند انتخابات در استان گفت: ۴۶ درصد جمعیت واجدین شرایط استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

«حسین خوش‌اقبال» بامداد شنبه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مردم به خوبی نشان دادند که حامی نظام و انقلاب هستند و در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار حضور مردم در این دوره از انتخابات قابل قبول بود، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از ماه‌ها پیش از انتخابات روند تبلیغات برای کمرنگ کردن انتخابات را آغاز کردند، با این حال مردم با حضور حماسی خود در این دوره از انتخابات بذر یاس را در دل آنان کاشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به پایان روند رای گیری در تمام شعب اخذ رای استان گفت: عوامل اجرایی انتخابات اکنون در شعب شهری کار شمارش آرا را آغاز کرده‌اند و نتایج از طریق ستاد انتخابات به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گفته خوش اقبال در این دوره از انتخابات ۷۲۴ هزار و ۱۶۰ تعرفه رای معادل ۴۶ درصد واجدین شرایط رای استان کرمانشاه مصرف شده است. در دور قبل انتخابات ریاست جمهوری در این استان بیش از یک میلیون نفر رای داده بودند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید