قولی که رئیس مجلس به ابراهیم رئیسی داد

کدخبر: ۴۲۰۳۶۵
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد.
 قولی که رئیس مجلس به ابراهیم رئیسی داد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از صدا و سیما، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز برای دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و تبریک پیروزی او در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری در حوزه ریاست قوه قضائیه حضور یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور منتخب بعد از دقایقی دیدار و گفتگو در مقابل دوربین‌ها ظاهرشدند و صحبت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار دولت جدید با همدلی و همکاری نزدیک برای حل مشکلات مردم و ثبات اقتصادی در کشور تلاش خواهیم کرد.

قالیباف امروز بعد از آن که برای تبریک انتخاب آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب در دفتر کار وی در قوه قضائیه حضور یافت و با او دیدار کرد، در جمع خبرنگاران افزود: مجلس البته با حفظ و رعایت کامل مقررات و قانون و استقلال قوا در اوج همدلی و همکاری برای حل مشکلات مردم با تلاش و کار جهادی در کنار دولت جدید خواهد کوشید.

وی گفت: این حماسه مردمی را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی صمیمانه تبریک می‌گویم و انصافا مردم ما نشان دادند که در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی که مدت زیادی است آن‌ها تحت فشار اقتصادی هستند، با این وجود به ایران عزیز پایبند بودند و آینده فرزندان شان برایشان مهم بود و با وجود مشکلات و ناکارآمدی‌ها پای صندوق‌های رای آمدند که از این به بعد قدردان و سپاسگزار آنان هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید