پدری که پس از ۵۸ سال پسرش را در آغوش کشید

کدخبر: ۴۲۰۵۳۵
رسانه‌های چینی از پیدا شدن مردی که در ۲ سالگی ربوده شده بود خبر دادند، او پس از سال‌ها با پدرش دیدار کرد.
پدری که پس از ۵۸ سال پسرش را در آغوش کشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد چینی در شصت سالگی، ۵۸ سال پس از ربوده شدن، برای اولین بار در زندگی با پدرش ملاقات کرد. فو، ۶۰ ساله، هنوز کودک بود که در سال ۱۹۶۳ در ایستگاه راه آهن در منطقه شویچنگ چین از پدرش دزدیده شد. پدر لو ۹۰ ساله، گفت که قبل از آنکه پس از چند دقیقه ناپدید شود، دست پسرش را لحظه‌ای رها کرده بود. پدر و پسر پس از ۵۸ سال، سه شنبه گذشته در شهر «زائوز هوانگ» دوباره با یکدیگر ملاقات کردند.

اعتقاد بر این است که افراد قاچاقچی فو را دزدیدند و او را به شانگ‌های برند، فودر آنجا توسط یک زوج متاهل به فرزندی پذیرفته شد. لو و خانواده اش چندین سال از طریق روزنامه‌ها، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جستجوی فرزند گمشده‌شان بودند.

در سال ۲۰۱۵، اداره امنیت عمومی شهر ژائوزوانگ تحقیقات ویژه‌ای را در مورد آدم ربایی فو با استفاده از آخرین فن آوری آزمایش DNA موجود انجام داد و نتیجه را به همه استان‌ها و شهر‌ها فرستاد. با این حال، تلاش‌های تا چندی قبل نتیجه‌ای نداشت، اما مقامات توانستند فو را در اوایل این ماه پیدا کنند و در نتیجه او با پدرش ملاقات کرد.

وزارت امنیت عمومی یک کارزار ملی علیه قاچاق انسان و آدم ربایی کودکان را آغاز کرده و تا تاریخ ۹ ژوئن، حدود ۱۶۸۰ مورد قاچاق کودک را کشف کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید