توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس

کدخبر: ۴۲۰۶۷۷
اقتصادنیوز :‌وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مدارس را در شروع سال تحصیلی آینده به صورت حضوری دایر کنیم، گفت: طبق وعده ای که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به ما داده اند قرار است در مرداد ماه واکسیناسیون معلمان انجام شود و مطمئن هستم که این کار در مرداد ماه انجام می شود.
توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون معلمان و بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید توضیح داد و در این باره اظهار کرد: طبق وعده ای که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به ما داده اند قرار است در مرداد ماه واکسیناسیون معلمان انجام شود و بنده مطمئن هستم که این کار در مرداد ماه انجام می شود.

وی افزود: خوشبختانه خبرهایی که می رسد حاکی  از آن است که هم تولید واکسن داخلی شتاب بیشتری گرفته و هم مقداری که از خارج تهیه کرده اند دارد وارد می شود و به سرعت آهنگ واکسیناسیون در کشور سرعت می یابد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مدارس را در شروع سال تحصیلی آینده به صورت حضوری دایر کنیم گفت: چیزهایی که به علت غیرحضوری بودن مدارس از دست می دهیم زیاد است. آفت ها و آسیب هایی که به دانش آموزان وارد و آینده آنها را در معرض خطر قرار می دهد اقتضا می کند آنها بیش از این از مدرسه دور نباشند.

وی ادامه داد: تقریبا از اسفند98 تا کنون به صورت متناوب و نامنظم دانش آموزان در برخی مناطق به مدرسه آمده‌اند و در بسیاری مناطق دیگر مدارس به طور کامل تعطیل بوده است. امیدواریم از مهرماه بتوانیم فعالیت آموزشی را به صورت حضوری آغاز کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید