طبق یک نظرسنجی جدید؛

پوتین از بایدن در آمریکا محبوب‌تر است

کدخبر: ۴۲۰۷۰۶
رسانه‌های آمریکایی در یک نظرسنجی جدید اعلام کردند محبوبیت رئیس‌جمهور روسیه از همتای آمریکایی خود در ایالات متحده بیشتر است.
پوتین از بایدن در آمریکا محبوب‌تر است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مجله «اکونومیست» طبق یک نظرسنجی جدید که همزمان با نشست ژنو از آمریکایی‌ها انجام شد، اعلام کرد محبوبیت «ولادیمر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه از «جو بایدن» همتای آمریکایی خود در بین جمهوری‌خواهان بیشتر است.

اسپوتنیک گزارش داد، ذطبق این نظرسنجی مجله اکونومیست که در بین ۱۵۰۰ شهروند آمریکایی انجام گرفته بود، ۱۸ درصد پرسش‌شوندگانِ جمهوری‌خواه نسبت به ولادیمیر پوتین نظر مطلوبی دارند درحالیکه تنها ۱۴ درصد جو بایدن را مطلوب می‌دادنند.

نشست رؤسای‌جمهور روسیه آمریکا هفته گذشته در ژنو سوئیس برگزار شد. رئیس‌جمهور روسیه بعد از دیدار و گفت‌وگو با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشستی خبری با تأکید بر مسئولیت بزرگ واشنگتن و مسکو درخصوص ثبات راهبردی در جهان، اعلام کرد: «من با همتای آمریکایی‌ام درباره مسائل تجاری، همکاری در قطب شمال و دیگر مسائل به گفت‌وگو پرداختم و ما در مورد بازگشت سفرا بین واشنگتن و مسکو توافق کردیم. در مذاکراتم با بایدن در خصوص تحولات اوکراین گفت‌وگو کردم. بایدن مسئولیت تمدید پیمان استارت ۳ را به عهده گرفت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید