دمای تهران فردا به ۳۶ درجه می‌رسد

کدخبر: ۴۲۰۹۲۰
اقتصادنیوز : یک کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۶ درجه و کم‌ترین آن ۲۶ درجه خواهد بود.
دمای تهران فردا به ۳۶ درجه می‌رسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه در ۵ روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در بیشتر مناطق کشور حاکم است، گفت: امشب در ساعات اولیه در خوزستان و ایلام وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

او ادامه داد: در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، جنوب تهران، همدان، مرکزی، فارس، غرب اصفهان، قم‌، یزد، جنوب شرق خراسان رضوی و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال گرد خاک پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از امشب تا روز سه شنبه در برخی مناطق خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد خاک گزارش شده است.

او بیان کرد: در سه روز آینده با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی در مناطق مرتفع واقع در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست. شرق دریای عمان این هفته مواج است.

ضیائیان درباره آب و هوای تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۶ درجه و کم ترین آن ۲۶ درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید