اطلاعیه شرکت توانیر درباره جداول خاموشی‌ها

کدخبر: ۴۲۱۱۶۷
شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با بیان اینکه جداول خاموشی‌های منتشر شده احتمالی است، اعلام کرد: انتشار لیست خاموشی به معنای اعمال آن نیست و خاموشی در صورت رعایت نشدن مدیریت مصرف اعمال می شود.
اطلاعیه شرکت توانیر  درباره جداول خاموشی‌ها

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها درباره جداول خاموشی ها، اطلاعیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جداول خاموشی های منتشر شده توسط شرکت های توزیع نیروی برق در سراسر کشور احتمالی است. به این معنا که در صورت رعایت راهکارهای مدیریت مصرف، ساعات اعلام شده در جداول مذکور، اجرا نخواهد شد. به دلیل همکاری ارزشمند مردم، مشترکان صنعتی و کشاورزی خوشبختانه جداول خاموشی های احتمالی اعلام شده در روزهای اخیر اجرا نشده است.

توانیر در این اطلاعیه تاکید کرده است که انتشار این جداول احتمالی به هیچ عنوان نشانگر در پیش بودن خاموشی ها نیست و انتشار اخباری از این دست که باعث نگرانی جامعه می شود، از درجه اعتبار ساقط است. از این رو ضمن تقدیر از همه اصحاب رسانه که در اطلاع رسانی و آگاه سازی با صنعت برق همکاری می کنند، خواهشمند است از این پس در اطلاع رسانی ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مصرف برق کشور برای نخستین بار در طول فعالیت صنعت برق از مرز ۶۱ هزار مگاوات گذشت و به ۶۱ هزار و ۳۸۵ مگاوات رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید