سومین تغییر چهره در کلاب هاوس/دومین زن نمادین کیست؟

کدخبر: ۴۲۱۲۲۸
اقتصاد نیوز:کلاب هاوس در سومین تغییر تصویر اصلی خود یک زن برزیلی را به عنوان نماد انتخاب کرد.
سومین تغییر چهره در کلاب هاوس/دومین زن نمادین کیست؟


کلاب هاوس برای سومین بار آیکون خود را تغییر داد. این شبکه اجتماعی تصویر اصلی خود را میان کاربران فعالش انتخاب می کند و‌ به صورت دوره ای تغییر می دهد.

اولین آیکون تصویر ،آکسل منصور  بود که روی آیکون برنامه کلاب هاوس ظاهر شد. آقای منصور ۲۸ ساله که یک خواننده و ترانه‌سرا از لس‌آنجلس است و آهنگ‌های پاپ پراحساس و مملو از عشق‌به‌خود و خوددوستی می‌سازد.او در کلاب هاوس باشگاه لالایی را راه اندازی کرده بود.

دومین آیکون؛هنرمند دو‌رگه

دومین آیکون تصویر یک زن بود.دوررو کاتائوکا هنرمند و فعال اجتماعی از اولین کاربران این برنامه بود و نقشی موثر در برگزاری گفتگوهایی با هدف فعالیت‌های ضد نژاد پرستی در ان داشت و برای ایجاد امکانی جهت واریز کمک‌های خیرخواهانه در این برنامه نقشی موثر داشت.

انتخاب چهره زن هنرمند دورگه در زمانی که حقوق زنان و فعالیت‌های ضد نژاد درستی در صدر اخبار قرار دارشتند انتخابی هوشمندانه  به نظر می‌رسید زیرا چهره او نمادی الهام بخش در راستای استفاده از بسترهای شبکه‌های اجتماعی و فناوری در جهت ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی است. 

این هنرمند همچنین یکی از بهترین استودیوهای هنری جهان را مدیریت می‌کند و توانسته فعالیت‌های هنری را خارج از حاکمیت گالری‌ها و موسسات هنری ارائه کند. کاتائوکا و هنرمندانی که در استودیو او مشغول به کار هستند با برقراری روابط مستقیم با کارافرینان، مشتریان و سرمایه گذاران کار خود را پیش می برند.

سومین نماد و‌دومین آیکون زن

بامداد امروز برای سومین بار آیکون کلاب هاوس تغییر کرد و تصویر یکی از فعالان دیگر آن که در عرصه اجتماعی فعال است به عنوان آیکون این برنامه پرطرفدار انتخاب شد. یک زن برزیلی.

داندرا پاگو یک فعال ، تولید کننده ، رهبر مثبت اندام و مبارز حقوق بشر ، به ویژه زنان سیاه پوست است. او در رسیف ، پرنامبوکو ، ایالتی در منطقه شمال شرقی برزیل متولد شد که یکی از فقیرترین مناطق کشور و یکی از طبیعی ترین مکانهای زیبا روی زمین است.  او یکی از 12 فرزند خانواده ای است که 4 نفر از آنها در کودکی درگذشتند. "پاگو برای اولین بار به بالای صحنه کلاب هاوس برزیل رسید که گفتگوی پرتنش بین غریبه ها را به طور غیررسمی تعدیل می کرد. امروز ، او اغلب خود را در حال انجام خدمت به کشورش از طریق این برنامه گذارند.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید