وام 50 میلیونی فرهنگیان و افزایش قیمت لبنیات روی یک ریل!

کدخبر: ۴۲۱۴۸۹
خبر اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان و افزایش قیمت لبنیات بر روی یک ریل حرکت کرد و توجه ها را به خود جلب کرد.
وام 50 میلیونی فرهنگیان و افزایش قیمت لبنیات روی یک ریل!

به گزارش اقتصادنیوز، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خبر داد و گفت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط صندوق ذخیره فرهنگیان تکمیل می شود.

وی افزود: کارت‌ اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و همکاران فرهنگی می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به صورت یکباره یا اقساطی به این صندوق بازگردانند.

فرآورده های لبنی علاوه بر این که منبع غنی پروتئین  حیوانی محسوب می شوند، از نظر انرژی زایی نیز بسیار با ارزش بوده و ارزش غذایی- زیستی بسیار بالایی را برای انسان داراست. این فرآورده ها سرشار از ویتامینهای محلول در آب هستند که تقریبا تمام این دسته از ویتامینهای مورد نیاز بدن را تأمین می نمایند.

این فراورده اساسی و با اهمیت که چندین‌بار گران شده بود بار دیگر بر طبل گرانی کوبید .سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با تاکید بر اینکه شیرخام ۶۵ درصد هزینه تولید محصولات لبنی را شامل می‌شود، گفت: در مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار قیمت خرید هر کیلوگرم شیرخام از دامدار ۶ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده است که با در نظرگرفتن هزینه حمل قیمت تحویل درب کارخانه لبنی به ۶ هزار ۶۰۰ تومان خواهد رسید، با این شرایط قیمت محصولات لبنی نیز حدود ۷۰ درصد افزایش را تجربه خواهد کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز ۲۸ خرداد همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ برگزار شد.این در حالی است که نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد؛ تمام ۲۱ نفر لیست شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب توانستند به شورای شهر تهران راه یابند.بر همین اساس لیست شورای ائتلاف به‌سرلیستی مهدی چمران به‌عنوان منتخبین شهروندان تهرانی در ششمین دوره شورای شهر تهران اعلام شد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید