حمله ناموسی کیهان به روحانی

کدخبر: ۴۲۱۵۴۴
اقتصاد نیوز: پس از آنکه حسن روحانی گفت به عرلقچی اختیار دهید یک روزه توافق می کند حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: اختیارات مورد نظر شما تن به همه خواسته های آمریکا است زنان و دخترانمان را را در اختیار داعشی ها قرار می دهد.
حمله ناموسی کیهان به روحانی

به گزارش اقتصاد نیوز، سرمقاله امروز کیهان را حسین شریعتمداری مدیرمسئول و نماینده ولی فقیه در این روزنامه  نوشته است.. این سرمقاله به بهانه های حرف های دیروز رئیس جمهور در دولت در چهار بند تنظیم شده است. دو بند اول به عملکرد روحانی که کیهان فاجعه بار می خواند و دو بند دیگر در خصوص توافق هسته ای.

در دو بند آخر اصل قضیه این سخن روحانی است که محل انتقاد و حمله تند کیهان شده است:"رئیس‌جمهور محترم در جلسه دیروز دولت فرموده‌اند؛ « اگر بخواهند همین امروز ما می‌توانیم تحریم‌ها را تمام کنیم، نه فردا، همین امروز، همین امروز دوم تیر، برویم همین الان اختیارات را بدهیم به آقای دکتر عراقچی، پا شود برود وین در عرض چند روز توافق را نهایی کند و اعلام شود تحریم‌ها برداشته شده است»!

شریعتمداری در بند آخر با اشاره به خواسته های طرف آمریکایی می نویسد:"آمریکا با صراحت و رسماً اعلام کرده است که خواستار توقف صنایع موشکی ایران و کنترل حضور کشورمان در منطقه است." خُب به وضوح و بدون کمترین تردید می‌توان فهمید که منظور آقای روحانی از اختیاراتی که می‌تواند ظرف یک‌روز به تحریم‌ها خاتمه بدهد چیست؟! باید به همه خواسته‌های آمریکا بی‌کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم. مردم مظلوم کشورمان را زیر پای تروریست‌های تکفیری قربانی کنیم! زنان و دخترانمان را - نستجیر بالله- به عنوان کنیز - که تصورش هم چندش‌آور و نشانه اوج بی‌غیرتی است-‌ در اختیار داعشی‌ها قرار بدهیم و ... غارت ثروت‌های ملی و به بردگی کشاندن ملت و ... که بماند !!! آیا اختیارات مورد نظر ایشان که اگر داده شود همه تحریم‌ها یک‌روزه لغو خواهد شد! غیر از این است؟! اگر این نیست، پس چیست؟! آمریکا به صراحت و رسماً و علناً اعلام کرده است که تنها در این صورت تحریم‌ها را لغو می‌کند! باید گفت ملت غیور و جوانان جان‌برکف این کشور نمرده‌اند که جنابعالی
در لفافه نسخه فروش ایران و مردم شریف و پاکباخته این مرز و بوم را می‌پیچید ! جناب آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست !

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید