معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ماندگاری هوای گرم در روزهای آینده

کدخبر: ۴۲۱۶۲۷
پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده کماکان جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در کشور خواهیم داشت و در این مدت هوای گرم ماندگار است.
ماندگاری هوای گرم در روزهای آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ محمد اصغری معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی؛ در تشریح وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده کماکان جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در کشور خواهیم داشت و در این مدت هوای گرم ماندگار است. 

وی ادامه داد: در همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده در استان‌های خوزستان و ایلام وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. 

اصغری اضافه کرد: روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید در سواحل غربی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهیم داشت. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 37 و 25 درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در روز آینده اهواز با بیشینه دمای 48 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید