حرکت جنجالی رونالدو پس از حذف پرتغال از یورو+عکس

کدخبر: ۴۲۲۴۷۹
خیلی ها پیش بینی می کنند این آخرین یورو رونالدو باشد. کریس 36 ساله است و قاعدتا تا 4 سال بعد که به 40 سالگی برسد، شاید آمادگی لازم را برای حضور در یورو نداشته باشد.
حرکت جنجالی رونالدو پس از حذف پرتغال از یورو+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، کریستیانو رونالدو ابرستاره فوتبال جهان که رکوردها را یکی یکی می‌شکند، بعد از حذف پرتغال از یورو، از فرط عصبانیت و ناراحتی بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به زمین کوبید. او اما آرام نشد چراکه در ورودی تونل رختکن ها هم بازوبند را به زمین کوبید و سپس آن را شوت کرد تا میزان عصبانیتش را نشان دهد. رونالدو که بارها گفته از شکست تنفر دارد، این تنفر را شب گذشته به خوبی نشان داد. او که ظاهرا مثل خیلی ها اعتقاد دارد بازوبند کاپیتانی تنها یک تکه پارچه است، آن را به زمین کوبید تا رسانه ها را با سوالاتی روبرو کند؛ آیا رونالدو بازوبند را به زمین کوبید چون به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم او را خوب تغذیه نکردند؟ آیا رونالدو به خاطر خداحافظی با یورو که احتمالا آخرین یورو عمرش است، اینگونه از کوره در رفت؟

حرکت رونالدو که برای ما ایرانی‌ها جنجالی است

خیلی ها پیش بینی می کنند این آخرین یورو رونالدو باشد. کریس 36 ساله است و قاعدتا تا 4 سال بعد که به 40 سالگی برسد، شاید آمادگی لازم را برای حضور در یورو نداشته باشد. شاید هم او بتواند با حفظ وضعیت بدنی‌اش، دوباره همراه با پرتغال در این رقابت ها به میدان برود. چیزی که احتمالا بعد از بازی بلژیک اصلا به آن فکر نمی کرد. پیش بینی ها این است او در پایان جام جهانی قطر برای همیشه از بازی های ملی خداحافظی کند. خود کریس در این باره اظهارنظری نکرده اما آنچه مشخص است او حریص فتح قله‌هایی است که هیچکس به آنها پا نگذاشته. برابری با علی دایی آخرین اقدام حیرت انگیز رونالدو بود و بی‌شک در مقدماتی جام جهانی یا بازی‌های دوستانه می‌تواند به سادگی از شماره 10 اسبق ایران جلو بزند و به رکوردی برسد که رسیدن به آن کار هرکسی نیست.

دیشب بعد از حرکت رونالدو هیچکدام از رسانه های پرتغالی به انتقاد از این بازیکن نپرداختند. ظاهرا آنها رونالدو را درک کرده اند. شاید هم برای آنها بازوبند کاپیتانی تنها یک تکه پارچه است و حرکت رونالدو را توهین قلمداد نمی کنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید