سفر به این شهرها ممنوع است

کدخبر: ۴۲۲۴۹۷
اقتصادنیوز:‌جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و اعمال جریمه سفر صرفاً بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها اعمال می شود.
سفر به این شهرها ممنوع است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی اعمال محدودیت‌های تردد و وضعیت سفرهای بین شهری اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد صرفاً با توجه به رنگ‌بندی کرونایی اعمال می‌شود.

 وی گفت: بر این اساس خروج پلاک های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی سفر به شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهرهای نارنجی برای متخلفان لحاظ می شود؛ همچنین باید گفت که سفر «به» و «از» شهرهای زرد و آبی ممنوعیتی ندارد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرها با رنگ بندی های مختلف اجرا می شود اظهارداشت: جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیر مجاز برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص اجرای طرح ترافیک در پایتخت گفت: طرح ترافیک از ساعت ۸ تا ۱۶ اعمال شده و از ساعت ۱۴ به بعد یک بار افراد می توانند از محدوده طرح ترافیک خارج شوند.

در اکوایران ببینید : اگر واکسن می‌رسید چند نفر می‌ ماندند ؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید