جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار کنکوری/ سوالات را ۷ میلیون تومان می‌فروختم

کدخبر: ۴۲۲۹۰۰
جوان کلاهبردار سوالات کنکور را ۷ میلیون تومان می‌فروخت و پس از دریافت پول متقاضیان را بلاک می‌کرد.
جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار کنکوری/ سوالات را ۷ میلیون تومان می‌فروختم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله با نزدیک شدن به زمان کنکور سراسری کلاهبردارانی که به کمین نشسته‌اند دست به کار می‌شوند تا به بهانه فروش سوالات و کلید کنکور سر افراد ساده لوح را کلاه بگذارند. در همین راستا پلیس فتا با رصد فضای مجازی به مرد جوانی رسید که با قیمت ۷ میلیون تومان اقدام به فروش سوالات کنکور کرده بود.

مرد جوان پس از دستگیری وقتی در جریان طرح اقتدار پلیس مقابل سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ قرار گرفت گفت: در فضای مجازی به بهانه فروش سوالات و کلید پاسخ کنکور مبلغ ۷ میلیون تومان می‌گرفتم. سپس شماره‌ها را بلاک می‌کردم.

در همین راستا سردار حسین رحیمی  اظهار کرد: این روز‌ها کنکوری‌ها مراقب کلاهبردار‌ها باشند.

وی افزود: تا به امروز ۲۰ نفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر شدند و باید به این نکته اشاره کرد هرگونه گفته در خصوص قرار دادن کلید سوال‌ها و پاسخ کنکور کذب محض و فقط کلاهبرداری است.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنکور هستیم اضافه کرد: جلسات خوبی با وزارت علوم در این خصوص داشته ایم و سوال‌ها با تدابیر امنیتی به مخازن منتقل شده است.

سردار رحیمی گفت: در روز‌های کنکور تمهیدات جامع انتظامی و ترافیکی خواهیم داشت و در خصوص اجرای طرح ترافیک باید وزارت علوم اعلام کند. اما ما هم نظرات خود را در این خصوص می‌گوییم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید