آمریکا تهدید شد/ چشم در برابر چشم، دندان در مقابل دندان

کدخبر: ۴۲۲۹۴۰
دبیرکل عصائب اهل الحق می‌گوید تاکتیک نیروهایش در برابر آمریکایی‌ها تغییر کرده است و پاسخ حمله آمریکا به نیروهای حشد الشعبی را در مکان غیرقابل انتظار و با سلاح غیرمنتظره خواهند داد.
آمریکا تهدید شد/ چشم در برابر چشم، دندان در مقابل دندان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، الخزعلی سه‌شنبه شب در برنامه تلویزیونی گفت: ما خونخواه و جنگ افروز نیستیم و عملیات مقاومت تا حد امکان بر نریختن خون استوار است. تاکتیک ما در مرحله گذشته استهلاک توانمندی نظامی دشمن بود تا مجبور به خروج (از عراق) شود اما دشمن آمریکایی ثابت کرد که هیچ حرمتی برای خون فرزندان ملت قائل نیست.

اشاره دبیرکل عصائب اهل الحق به حمله بامداد دوشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع تیپ ۱۴ سیدالشهدا الحشد الشعبی در مرز عراق با سوریه است که منجر به شهادت ۴ عضو مرزبان الحشد الشعبی در القائم نزدیک بوکمال شد.

الخزعلی افزود: دشمن آمریکایی قتل را آغاز کرد و معرکه را به این سطح رساند. عملیات مقاومت وارد مرحله جدیدی شد و انتقام خون جوانان ما جز با خون سریازان اشغالگر نخواهد بود.

قیس الخزعلی ادامه داد: چشم در برابر چشم، دندان در مقابل دندان و اگر آمریکا به خونریزی ادامه داد ما توان داریم. آمادگی کامل و برنامه ریزی داریم به گونه ای که دشمن از حیث مکان و نوع سلاح انتظار آن را ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید