جاماندگان ثبت نام یارانه حتما بخوانند/چه خبر از وام قرض الحسنه ناباروری

کدخبر: ۴۲۳۰۵۳
خبر جاماندگان ثبت نام یارانه و وام قرض الحسنه ناباروری در حالی مورد توجه قرار گرفت که عده ای پیگیر خبر قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا هستند.
جاماندگان ثبت نام یارانه حتما بخوانند/چه خبر از وام قرض الحسنه ناباروری

به گزارش اقتصادنیوز ، بچه، شیرینی زندگی است؛ زن و شوهرها از همان اول ازدواج برای بچه‌دار شدن یک دنیا آرزو دارند و بخش زیادی از برنامه‌ریزی‌هایشان برای آمدن همین عضو جدید خانواده است. اما گاهی یک زوج به هر دلیلی بچه‌دار نمی‌شوند و باید برای رسیدن به این آرزوی شیرین، یک فرایند درمانی را شروع کنند؛ فرایندی که بسیار هزینه‌بر است و خیلی‌ها شاید از پسش برنیایند.به همین منظور دولت وام قرض الحسنه ناباروری را با هدف افزایش نرخ رشد جمعیت ،برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری،کاهش پرداخت ازجیب مردم برای درمان ناباروری و بهبود کیفیت ارائه خدمت در نظر گرفته است. در همین رابطه روز  گذشته سید عبدالله ارجاعی، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به هر کدام از زوج‌های نابارور دهک‌های ۱ تا ۵، جهت درمان یک میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد داده می‌شود. معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام نیز از درمان شدن ۸۰۰ زوج نابارور خبر داده است.

بیش از 10سال است که یارانه نقدی به صورت مداوم هر ماه به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز می‌شود.  همچنین از آذر ماه 98 یارانه‌ای دیگر با نام یارانه معیشتی بنزین، همگام با افزایش قیمت بنزین از پرداختی‌های دولت به خانوارهای مشمول بدل شد و این یارانه نیز از آذر همان سال تا به امروز هر ماهه به حساب مشمولان واریز می‌شود.در این بین افرادی  بودند که با وجود داشتن شرایط ، به هر دلیلی از جمله انصراف شخصی این دو یارانه را دریافت نمی‌کردند. این در حالی است که فرصت دوباره برای ثبت‌نام مجدد یارانه نقدی و معیشتی،فراهم شده است.جاماندگان‌یارانه با دنبال کردن این خبر در پی زمان و نحوه ثبت نام  بودند.

پس از سقوط کم سابقه اخیر ارزهای دیجیتالی، بسیاری از کارشناسان معتقدند که روزهای خوب بازار در راهند. جان بولینگر- مبدع شاخص معروف بولینگر- از جمله افرادی است که می گوید بیتکوین زمانی که به زیر ۳۰ هزار دلار رسید، کف قیمتی خود را به ثبت رساند و اکنون در حال حرکت به سمت هدف های بالاتر است. اندیکاتور بولینگر نوسانات قیمتی را در بالا و پایین میانگین متحرک ساده نشان می دهد.  

یکی از مقامات ارشد بانک مرکزی آمریکا از استیبل کوین ها (ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت) گفت  که این ارزها یک ریسک بر سر ثبات نظام مالی هستند. اریک روزنگرین- مدیر دفتر منطقه ای بانک مرکزی آمریکا در بوستون به طور ویژه از استیبل کوین تتر به عنوان یکی از چالش های بر سر راه ثبات مالی آمریکا نام برده که زیر نظر بانک مرکزی قرار گرفته است. به گفته وی، استیبل کوین ها باعث اخلال در بازار هستند.  

با وجود ریزش های سنگین ارزهای دیجیتالی در روزهای اخیر، برخی از فعالان این حوزه معتقدند که روزهای خوب در انتظار بازار هستند. الکس ماشینسکی- بنیانگذار پلتفرم ارزهای دیجیتالی سلسیوس- با بیان اینکه پیشبینی می کند قیمت بیتکوین بار دیگر از قله قبلی ۶۳ هزار دلاری خود عبور کند، افزود: ریزش بازار با توجه به صعود سریع قیمت طبیعی بود. ما هنوز به قله قیمتی ۲۰۲۱ نرسیده ایم و رسیدن به قیمت ۱۶۰ هزار دلاری برای بیتکوین کاملا محتمل است.  

قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا، فردا (پنجشنبه) در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد تا تکلیف دو گروه شش تیمی مشخص شود. این قرعه‌کشی از ساعت 15 به وقت محلی فردا (11:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد که تیم ملی فوتبال کشورمان در سید اول این بازی‌ها حریفان خود را می‌شناسد.حالا همه نگاه ها به این قرعه کشی دوخته شده تا بببینید شاگردان اسکوچیچ به مصاف کدام یک از تیم ها خواهند رفت؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید