انتقاد تند یک نماینده از وضعیت اجاره‌نشینی در دوران کرونا/سران قوا ورود کنند

کدخبر: ۴۲۳۱۰۷
علیرضا نظری گفت: زخم 25 میلیون نفر اجاره نشین در کشور هنوز از افزایش قیمت‌های سال گذشته درمان نشده است و مشخص نیست که سیاست حمایتی دولت در شرایط کرونایی کشور چیست.
انتقاد تند یک نماینده از وضعیت اجاره‌نشینی در دوران کرونا/سران قوا ورود کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نماینده خمین در مجلس گفت: وزارت راه میزان افزایش اجاره بهای قانونی در تهران را 25 درصد و در کلانشهرها را 20 درصد و در شهرهای کوچک را 15 درصد اعلام کرده است در حالی که هنوز مردم از داغ افزایش قیمت اجاره بها در سال گذشته بیرون نیامده‌اند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین میزان افزایش اجاره بها از سوی دولت اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی اخیرا میزان افزایش اجاره بهای قانونی در تهران را 25 درصد و در کلانشهرها را 20 درصد و در شهرهای کوچک را 15 درصد اعلام کرده است این در حالی است که هنوز مردم از داغ افزایش قیمت اجاره بها در سال گذشته بیرون نیامده‌اند. 

وی افزود: زخم 25 میلیون نفر اجاره نشین در کشور هنوز از افزایش قیمت‌های سال گذشته درمان نشده است و مشخص نیست که سیاست حمایتی دولت در شرایط کرونایی کشور چیست. 

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد که موضوع حمایت از مستاجران در شرایط کرونایی کشور در جلسه سران قوا تعیین تکلیف شود. 

نظری خاطرنشان کرد: این وضعیت مردم را در تنگنا قرار داده و باید جلسه‌ای ویژه برای کنترل وضعیت افزایش اجاره بها در فصل جابه جایی‌ها برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید