جاده هزار بسته می‌شود

کدخبر: ۴۲۳۱۷۰
هادی عبادی با اشاره به اینکه تمامی محورهای استان مازندران باز و ترافیکی عادی و روان است، گفت: وضعیت جوی در استان آفتابی است و مشکل ترافیکی خاصی نداریم .
جاده هزار بسته می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرپرست پلیس راه استان مازندران گفت:محور هراز مسدود می‌شود.

هادی عبادی با اشاره به اینکه تمامی محورهای استان باز و ترافیکی عادی و روان است، اظهار کرد: وضعیت جوی در استان آفتابی است و مشکل ترافیکی خاصی نداریم .  

وی از مسدود شدن محور هراز در روزهای یک شنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ تیر، از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر خبر داد و گفت: در  کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ محور هراز  به دلیل تعمیرات روشنایی، تونل‌های وانا، تکاوران و زیار باغ این محور مسدود بوده  و محور جایگزین برای تردد چالوس و سوادکوه است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران  گفت:در ۲۴ ساعت گذشته  تاکنون یک هزارو ۲۰۴ خودرو جریمه شده و با دوربین نیز ۱۵۵خودرو نیزبازگشت داده شدند.

عبادی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰، ۳۶ هزارو ۷۱۹ دستگاه خودرو اعمال قانون کرونایی شده و ۱۲ هزارو ۴۶۱ دستگاه خودرو نیز به مبدا بازگردانده شدند.

 سرپرست پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه جز محدودیت های کرونایی محدودیت دیگری تا پایان هفته نخواهیم داشت، تاکید کرد: محدودیت های پلاک های غیر بومی برای شهرهای نارنجی

قایمشهر، بابل، آمل برقرار است و کسانی که مجوز ندارند اقدام به سفر نکنند.

 عبادی، مخدوش کردن پلاک خودرو ها را جرم عنوان و خاطرنشان کرد:در حوزه شهر و راه پلاک‌مخدوش اعمال قانون شده و همچنین جرم نیزمحسوب می‌شود و در این راستا رانندگان متخلف به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

وی گفت:  تا کنون ۲۴۷ خودرود  به دلیل پلاک ناخوانا جریمه شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید