چه عواملی باعث ایجاد بدن درد می شوند؟

کدخبر: ۴۲۳۲۷۰
اقتصادنیوز : عوامل مختلفی برای بروز بدن درد وجود دارد مانند آنفلوآنزا و... که با توجه به عامل درد می توان بدن درد را تسکین بخشید.
چه عواملی باعث ایجاد بدن درد می شوند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سیمرغ ،متخصصان آمریکایی می‌گویند بیماری‌های مختلف می‌تواند باعث بروز درد در تمامی بدن شود.درد بدن می‌تواند انجام  هر فعالیتی از امور روزمره  گرفته تا خوابیدن را برای فرد دشوار کند.  در این مطلب به اصلی‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث بروز درد در تمامی بدن شود می‌پردازیم:
آنفلوآنزا

آنفلوآنزا یک عفونت ویروسی است که ریه ها، بینی و گلو را درگیر می‌کند. اگرچه این بیماری دارای علایم متعددی است اما درد عمومی بدن یکی از رایج‌ترین علایم آن تلقی می‌شود.پروستاگلاندین ماده شیمیایی برای مبارزه با عوامل بیماری زاست اما در مقابل باعث بروز درد در بدن می‌شود.
مشکلات غده تیروئید

اگر از جمله افرادی هستید که از کم کاری تیروئید رنج می‌برید، درد بدن نخستین علامتی است که شاهد آن خواهید بود. کم کاری تیروئید باعث بروز علایم گرفتگی عضلات، تیر کشیدن، سفت شدن مفاصل و درد بدن می شود.
داشتن گردش خون ضعیف

اگر از جمله افرادی هستید که پس از پیاده روی احساس درد در ناحیه پا می‌کنید، این موضوع می‌تواند ناشی از گردش خون ضعیف باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید