دفترچه سوالات کنکور زبان‌ های خارجی منتشر شد

کدخبر: ۴۲۳۵۴۷
آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی کنکور ۱۴۰۰ صبح امروز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد. دفترچه های سئوالات آزمون عمومی و اختصاصی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
دفترچه سوالات کنکور زبان‌ های خارجی منتشر شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد.

تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آنها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شد.

در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی تعداد ۱۷۵ هزار و ۷۷۶ کارت صادر شد که از این تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۹۹ کارت مربوط به داوطلبان زن و تعداد ۶۲ هزار و ۱۷۷ کارت مربوط به داوطلبان مرد بود.

دفترچه سئوالات آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) و اختصاصی (دفترچه شماره ۲) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد.

دفترچه شماره ۱ شامل ۱۰۰ سوال دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی* و زبان انگلیسی* بوده است.

دفترچه شماره ۲ یا دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز شامل دروس زبان تخصصی (انگلیسی- فرانسه- آلمانی) بود.

متقاضیانی که گروه آزمایشی زبان‌های خارجی که زبان امتحانی آنان یکی از زبان‌های ایتالیایی و یا روسی بود، نیازی به پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره ۲ دفترچه آزمون اختصاصی نداشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید