تظاهرات و شعار علیه رئیس جدید رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۴۲۳۶۷۲
رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران از برگزاری تظاهرات مقابل منزل رئیس جدید رژیم صهیونیستی در تل آویو خبر دادند.
تظاهرات و شعار علیه رئیس جدید رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شماری از مخالفان «اسحاق هرتزوگ » رئیس رژیم صهیونیستی با تجمع مقابل اقامتگاه وی در شهر تل آویو نسبت به عملکرد وی اعتراض کرده و شعار سر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران از برگزاری تظاهرات مقابل منزل رئیس جدید رژیم صهیونیستی در تل آویو خبر دادند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» هواداران یک گروه چپگرای مخالف نخست وزیر سابق این رژیم با تجمع مقابل منزل «اسحاق هرتزوگ » رئیس رژیم صهیونیستی، علیه وی شعار سر دادند. دلیل این تظاهرات انتخاب «نائور ایهایا» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم به عنوان سخنگوی رئیس رژیم صهیونیستی است.

سازمان موسوم به «جنایت وزیر» در این باره اعلام کرد که هرتزوگ با بی توجهی، این فرد را که از جمله هواداران افراطی نتانیاهو بوده به سمت سخنگوی خود برگزیده است. ما تا وقتی که این انتصاب لغو نشود، آرام نخواهیم گذاشت.»

اسحاق هرتزوگ رئیس پیشین حزب کارگر در رژیم صهیونیستی با رأی  نمایندگان پارلمان (کنست) به عنوان رئیس جدید این رژیم انتخاب شد. اعضای کنست در جلسه امروز با ۸۷ رأی موافق، با انتخاب هرتزوگ به عنوان رئیس جدید رژیم جعلی اسرائیل موافقت کردند. ۲۶ نماینده به رقیب وی رأی دادند.

وی که هم‌اکنون ریاست سازمان غیردولتی «یهودیان برای اسرائیل» برعهده دارد، پسر «حییم هرتزوگ» رئیس سابق رژیم صهیونیستی است. حییم هرتزوگ از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۳، دو دوره عهده‌دار ریاست این رژیم بود.

اسحاق هرتزوگِ ۶۱ ساله، جایگزین «رووین ریولین» ۸۱ ساله در ریاست رژیم صهیونیستی شد که بعد از هفت سال حضور در این منصب،  ۹ جولای به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی در انتخابات درون‌پارلمانی برای تکیه‌ زدن بر صندلی ریاست این رژیم، با «میریام پرتز» - زن معلمی که بدون سابقه سیاسی در این انتخابات نامزد شده بود - رقابت ساده‌ای داشت. هرتزوگ یازدهمین رئیس رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید