نخست وزیر پیشین اسرائیل: نتانیاهو و خانواده‌اش بیمار روانی هستند

کدخبر: ۴۲۳۸۳۹
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیرسابق رژیم صهیونیستی و خانواده او را بیمار روانی خواند.
نخست وزیر پیشین اسرائیل: نتانیاهو و خانواده‌اش بیمار روانی هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود و خانواده او را بیمار روانی خواند.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه «جروزالم پست» «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم اسرائیل به دنبال شکایت بنیامین نتانیاهو رهبر حزب مخالف لیکود از وی به دلیل افترا، خانواده نتانیاهو را به آزمایش روانپزشکی فراخواند.

اولمرت در این نامه ابراز داشت از اظهار اینکه خانواده نتانیاهو بیمار روانی خوانده اصلا پشیمان نیست و او حقیقت را می‌گوید.

اولمرت در یک مصاحبه رادیویی ضمن حمایت از کابینه تازه تأسیس تل‌آویو متشکل از هشت حزب مخالف نتانیاهو، هشدار داده که احتمال دارد او برای سنگ‌اندازی در مسیر تحلیف این کابینه، تقابل امنیتی تصنعی ایجاد کند.

ایهود اولمرت که خود مدتی را به خاطر فساد مالی در زندان گذارند پیشتر نیز در گفت‌‌وگو با «رادیو ارتش» گفت که خانواده نتانیاهو مجرم هستند.

ایهود اولمرت تنها نخست وزیر رژیم اسرائیل تا این لحظه بوده که در سال 2016 به اتهام فساد مالی گناهکار شناخته و حبس شد و از فوریه (اسفند) 2016 تا جولای (مرداد ) 2017  را در زندان گذراند.

وی پیشتر نیز به شدت از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر در قبال ایران انتقاد کرده و گفته بود که نتانیاهو با تمرکز بیش از حد بر برنامه هسته‌ای ایران، از فعالیت‌های منطقه‌ای تهران از جمله گسترش حضور در سوریه غفلت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید