۱۱ شهرستان استان تهران وارد وضعیت قرمز شدند

کدخبر: ۴۲۳۸۶۷
اقتصادنیوز : معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران جزئیات محدودیت های کرونایی که بر برخی شهرستانهای استان تهران حاکم شده است را تشریح کرد.
۱۱ شهرستان استان تهران وارد وضعیت قرمز شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم همه تلاش‌هایی که همه کردند، ۱۱ شهرستان استان تهران شامل بهارستان، اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین قرمز شدند و در این شرایط مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار ممنوعیت فعالیت دارند.

وی ادامه داد: نباید این گروه‌ها فعالیت کنند، اصناف و واحدهای نظارتی هم باید نظارت کافی را بر این موضوع داشته باشند. در خصوص تردد خودروها هم محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی به سایر شهرها را داریم و در ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز محدودیت تردد داریم و همچنین محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز برقرار است.

گودرزی گفت: بر این اساس پروتکل‌هایی ابلاغ شده و ما باید اجرا کنیم تا از شیوع هرچه بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم، بنابراین تمام محدودیت‌هایی که ایجاد شده به همین علت است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید